1. اجتماعی
  2. احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند

کد خبر: 1878

احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند

احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند

پیگیری وعده‌های انتخاباتی توسط احزاب

 

 

 

 

معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نقش احزاب در توسعه استان، گفت: احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان، سید بیوک موسوی در نشست با نمایندگان و دبیران احزاب عضو خانه احزاب استان زنجان، با بیان اینکه فعالیت احزاب نباید به زمان انتخابات محدود شود، اظهار کرد: احزاب می توانند بعد از انتخابات فعال باشند و وعده های انتخاباتی را پیگیری و مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل خانه احزاب در استان رویداد مهمی بوده که برای تحقق آن تلاش های زیاده صورت گرفته است، اظهار کرد: برگزاری این جلسات دارای اهمیت بوده و اثرگذاری لازم در مسیر رشد و توسعه استان را خواهد داشت. مجموعه استان نیازمند همفکری احزاب برای توسعه در بخش‌های مختلف است.

این مقام مسئول با بیان اینکه احزاب نقش مهمی برای ارائه مشاوره به دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند داشته باشند، افزود: در استان زنجان موفقیت های زیادی کسب شده که البته در کنار این موفقیت ها نارسایی و مشکلاتی نیز وجود دارد که احزاب می توانند برای پاسخگویی به نیاز مردم اثربخشی لازم را داشته باشند.

وی حضور سه زنجانی در کابینه دولت دوازدهم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: امید است حضور چهارمین زنجانی در جایگاه وزارت علوم نیز محقق شود که این شرایط گویای ظرفیت مدیریتی استان برای توسعه بوده و مدیران دستگاه های اجرایی باید از این ظرفیت جهت توسعه استان بهره لازم را ببرند.

موسوی با بیان اینکه نباید مطالبات استانی برای توسعه به مسائل محدود و جزئی خلاصه شود، افزود: برای توسعه استان نیازمند تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین اثرگذاری مورد نیاز احزاب، شخصیت ها و تمامی ارکان تاثیرگذار جامعه هستیم.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان  فعالان سیاسی در احزاب استان را افرادی انقلابی و دلسوز توصیف کرد و گفت: احزاب می توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کرده و وعده های انتخاباتی را بعد از انتخابات مطالبه و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه نباید فعالیت احزاب محدود به زمان انتخابات شود، تاکید کرد: احزاب می توانند در بخش های مختلف توسعه ای استان وارد شده و برای مناقع عمومی مردم مطالبه گری لازم را داشته باشند.

موسوی یکی از مسائل یکه احزاب می توانند ورود کنند را نقش صنایع مختلف در ایجاد بهره مندی عمومی برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: صنعت روی در استان به بالندگی زیادی رسیده و گردش مالی استان را ارتقاء بخشیده و همچنین ثروت زیادی ایجاد کرده است که در این بین باید مناقع عمومی مردم از وجود این صنعت در استان مورد مطالبه قرار گیرد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان در پاسخ به یادداشتی یکی از حاضرین در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات در استان، تاکید کرد: برگزاری انتخابات در استان به صورت کلان مناسب بوده و هرچند در برخی شهرستان ها خوب عمل نشد اما نمی‌توان مجموع برگزاری انتخابات را دارای مشکل عنوان کرد و کم فروشی در خصوص برگزاری انتخابات صورت نگرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
منطقه ویژه گردشگری قره‌داغ در جنوب زنجان ایجاد می‌شود
خبر قبلی
شرکت گلرنگ طی ۵ سال ۱۰ نوع محصول مختلف در زنجان تولید می‌کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست