احیای دوباره شبکه توزیع برق روستای قره‌گونی در ایجرود

 

احیای دوباره شبکه توزیع برق روستای محروم قره‌گونی در ایجرود

 

 

دبیرکمیته پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از احیای دوباره شبکه برق وستای محروم قره گونی در شهرستان ایجرود خبر داد.

 

به گزارش همدلی زنجان به نقل از دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مطابق سناریوی از پیش تعیین شده توسط کمیته بحران وپدافند غیرعامل این شرکت ، شبکه ی فشارضعیف  روستای قره گونی که توسط سارقین کلا برچیده شده بود طی یکروز ودر سریعترین زمان ممکن با رویکرد مدیریت بحران احداث و دوباره برقرسانی شد.

الماسی با بیان این مطلب که شبکه توزیع برق روستای محروم قره گونی شهر حلب از توابع شهرستان ایجرود است که اخیرا توسط سارقین جمع‌آوری و موجب نارضایتی اهالی شده بود، گفت:  طبق برنامه ی از پیش تعیین شده و با راهبری مدیریت توزیع برق شهرستان ایجرود و نیز با همت ۲۵تن از پرسنل اموربرق شمال شهرستان زنجان در قالب ۷اکیپ عملیاتی ، شبکه توزیع برق مجددا با صرف اعتباری بالغ بر۱۳میلیون تومان احداث گردید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۸ اصله تیرسیمانی نصب ، ۴۰۰متر کابل خودنگهدار نمره۳۵فشارضعیف احداث، ۱۵دستگاه چراغ خیابانی لاکپشتی نصب ، ۱۲دستگاه کنتور برق اصلاح و یکدستگاه پست هوایی عمومی سرویس شد.

دبیرکمیته پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان تصریح کرد: اجرای این پروژه با رعایت نکات ایمنی موجب افزایش هماهنگی پرسنل عملیاتی در مواقع بحران و انجام دقیق امورمحوله  توسط اکیپهای اجرایی طبق سناریوی از پیش تعیین شده گردید و در نهایت ضمن افزایش رضایتمندی اهالی و پایداری شبکه های توزیع برق ، مهاجرت معکوس روستاییان از شهر به روستای یاد شده نیز مهیا شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کسب رتبه سوم استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان کشور
خبر قبلی
رتبه دوم استان زنجان در میزان سهم حمایت از واحدهای تولیدی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست