اخذ رشته های مهارت افزا در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری زنجان

رئیس مرکز آموزش علمی- کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان رشته های مهارت‌افزا جهت حوزه شهرداری ها، دهیاری‌ها و سازمان آتش‌نشانی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان اخذ شد.

هاجر شکری در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مرکز در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی و افزایش توانمندی شغلی و مهارت زایی اقدام به اخذ مجوز رشته های مربوطه از وزارت علوم نموده است و به پذیرش دانشجو در مهرماه اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه جهت تخصص محوری و تولید تخصص های مهارتی شغلی جهت کارکنان شهرداری ها و دهیاری‌ها سازمان آتش نشانی رشته کارشناسی مدیریت محله، مدیریت آموزش های شهروندی اطفا حریق و امداد نجات شهری برای اولین بار در استان اخذ شده است، افزود: این بخش  پذیرش رایگان برای ترم اول دارد و دیگر دانش آموزان نیز می توانند در این رشته ها ثبت نام کنند.

رئیس مرکز آموزش علمی- کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان می توانند در طول تحصیل از دوره های آموزشی کوتاه مدت این مرکز نیز به صورت رایگان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: این رشته ها از دیگر رشته های منحصر به فرد این مرکز در استان زنجان است.

وی به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: ثبت نام از ۲۴ مردادتا ۶ شهریور به صورت حضوری و غیرحضوری و از سایت sanjesh.org انجام می شود. رشته های مهارتی مرکز شامل  کاردانی کارشناسی مدیریت محله،اطفاحریق،امداد نجات عمران شهرسازی مدیریت آموزش‌های شهروندی  مدیریت اداری انفورماتیک است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معلمان و خبرنگاران دارای رسالت های مشترکی هستند
خبر قبلی
شیفته و تشنه «جیب»
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست