1. اخبار شهرستان
  2. اخذ پروانه هتل در زنجان تسهیل شده است

کد خبر: 9350

اخذ پروانه هتل در زنجان تسهیل شده است

زنجان آماده برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو است

 

شهردار زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان اقدامات فراگیری برای برای ایجاد زمینه و بستر لازم جهت توسعه گردشگری صورت گرفته است، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات صورت تسهیل در اخذ پروانه احداث هتل در شهر زنجان بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در نشست مشترک خبری با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه اقدامات زیادی توسط متولیان حوزه گردشگری در زنجان برای توسعه این صنعت انجام شده است، اظهار کرد: شهرداری زنجان شهر را برای برگزاری مناسب جشنواره بین المللی غذای اکو آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه زنجان آماده برگزاری پنجمین جشنواره غذای اکو است، افزود: شهرداری در حوزه وظایف مجموعه مدیریت شهری با ایجاد بسترهای لازم شهری همراه مجموعه برگزار کنندگان و متولیان جشنواره غذای اکو تلاش می کنند

شهردار زنجان با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت های گردشگری در برگزاری جشنواره ها برای مجموعه مدیریت شهری نیازمند اقدامات زیادی است، یادآور شد: همواره تلاش شده زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری جشنواره ها در شهر زنجان فراهم شود.

وی ایجاد نماد های شهری را یکی از ذهنیت های ماندگار گردشگران عنوان کرد و گفت: تسهیل صدور پروانه ها در حوزه های گردشگری مهم و دارای اهمیت زیادی بوده که شهرداری در این راستا اقدامات زیادی انجام داده است.
معصومی با اشاره به اضافه شدن بودجه اختصاصی برای بررسی حفظ و احیاء بنا های تاریخی در شهر زنجان، اظهار کرد: حفط ، احیا و کاربری بنا های تاریخی یکی از اقدامات اساسی با مسوولیت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری است.

حفظ و بازسازی و تقویت هویت شهر زنجان

در این نشست همچنین امامعلی دادخواه، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان از رویکرد شورا در خصوص برنامه های گردشگری گفت و تاکید کرد: طرح توریسم لاین توسط شورا مطالعه و ارائه شده و شورای شهر و شهرداری زنجان در خصوص موضوع گردشگری حساسیت های زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به حفظ و بازسازی و تقویت هویت شهر زنجان گفت: اسامی تمامی محلات قدیمی زنجان تا به امروز حفظ شده است.  تملک و شناسایی خانه ها و بنا های قدیمی برای استفاده های فرهنگی و هنری در زنجان مورد تاکید قرار دارد.

عضو شورای شهر زنجان، شناسایی زنجان را در سطح ملی و بین المللی حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از آرامگاه مشاهیر زنجان از طرف خانواده ها ی آنها استقبال نشده است.  درصدد لایروبی زنجانرود برای تبدیل به مسیر گردشگری و جاذبه فرهنگی هستیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمک ۷۵۰ میلیون ریالی بهزیستی زنجان به سیل زدگان
خبر قبلی
حضور ۱۴ کشور خارجی در جشنواره بین المللی غذای اکو ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست