ارائه تمامی خدمات در میز خدمت الکترونیکی شرکت آبفای زنجان

ارائه تمامی خدمات در میز خدمت الکترونیکی شرکت آبفای زنجان

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میز خدمت الکترونیکی این شرکت راه اندازی شده و مردم می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری و با هزینه کمتر نسبت به پرداخت های حضوری دریافت کنند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی در جمع معاونین و مدیران امور آبفای استان زنجان از راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داده و افزود: تمامی ۲۲ خدمت شرکت و ۴ خدمت اصلی شامل: صدور قبض المثنی ، مشاهده آخرین بدهی ، صدور صورتحساب مشترکین و پرداخت آنلاین در این میز خدمت به مشترکین ارائه می شود.

وی اضافه کرد: پیرو بخشنامه های وزارت کشور و دستور اکید استاندار زنجان مبنی بر راه اندازی میز خدمت در ادارات و شرکت های استان زنجان تا کنون برای راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب هر آنچه لازم بوده انجام شده و تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بصورت کامل برای ارائه خدمت از طریق این میز اختصاص یافته است.

جزء قاسمی خدمات قابل ارائه در میز خدمت الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب را اطلاع رسانی ، ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع ،انجام استعلامات بین دستگاهی ، ارائه کد رهگیری و انجام نظرسنجی از مراجعه کنندگان اعلام کرده و افزود: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب و فاضلاب وظیفه تامین و پشتیبانی میز خدمت را برعهده خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر ترویج استفاده از خدمات شرکت آب و فاضلاب در بستر الکترونیکی از سوی مردم گفت: در خدماتی که به صورت آنلاین و بر خط به مشترکین ارائه می شود افراد هزینه ای به مراتب کمتر از پرداخت های حضوری خواهند داشت.

وی افزود: سایر خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز اعم از فروش و خدمات پس از فروش نیز در درگاه مجازی این شرکت جانمایی شده و با بروز رسانی تمامی فرمت ها این خدمات نیز در بستر سایت اینترنتی شرکت قابل ارائه خواهد بود.

جزء قاسمی خطاب به معاونین و مدیران امورات آبفای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به خدمات ارزان در میز خدمت و سهولت دریافت خدمات در این بستر برای جلوگیری از صرف هزینه بیشتر توسط مشترکین و اتلاف وقت آنان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها باید طی یک دوره کوتاه مدت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم برای تشویق مردم جهت دریافت خدمات میز خدمت الکترونیکی اقدامی سریع ، تاثیر گذار و فراگیر انجام شود.

وی بخش دوم میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و ادارات تابعه آن را میز خدمت حضوری معرفی کرده و افزود: در این میز شایسته ترین و پاسخگو ترین نیروهای آبفا به مشترکین خدمات ارائه خواهند داد و در تمامی زمینه ها مراجعه کنندگان را راهنمایی و مشاوره خواهند داد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شان حقیقی مسئولان خدمت به مردم است
خبر قبلی
زنجان به عنوان شهر ملی ملیله ایران ثبت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست