ارائه خدمات نامطلوب به معلولین، نشان از بی‌توجهی به این قشر دارد

ارائه خدمات نامطلوب به معلولین، نشان از بی‌توجهی به این قشر دارد

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه ارائه خدمات نامطلوب و ناقص به معلولین، نشان از عدم حساسیت و بی ‌توجهی مسئولین به این قشر دارد، گفت: باید اعتقاد، باور و تعهد در این زمینه به وجود آید که ارائه خدمات به معلولین، در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ جواد رحمتی در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌ سازی فضاهای استان، با اشاره به اینکه باید از هزینه‌ های بی‌ مورد، کاسته و برای ارائه خدمات به معلولین جامعه هزینه شود، اظهار کرد: در سال ‌های اخیر، توجه ویژه ‌ای به امر مناسب‌ سازی فضاهای عمومی برای معلولین و سالمندان شده و علیر‌غم اینکه زنجان، جزء استان‌ های فعال در این زمینه می ‌باشد، اما فاصله زیادی با وضعیت ایده‌آل و مطلوب وجود دارد.
وی با بیان اینکه ۱۰ درصد افراد جامعه را معلولین تشکیل می‌ دهد و جمعیت کشور نیز به سمت پیری حرکت می‌کند، ادامه داد: ارائه خدمات در جامعه، نباید صرفاً مربوط و محدود به جامعه معلولین باشد و مسئولین باید خود را در مقابل همه مشکلات کشور، متعهد بدانند.
این مقام مسئول، تکریم تک ‌تک افراد جامعه و تلاش در جهت رفاه مردم را وظیفه ‌ای مهم و اساسی دانست که بر دوش مسئولین است و گفت: همه مسئولین جامعه و تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با امور شهری از قبیل شهرداری، شورای شهر، دفتر فنی و امور شهری استانداری باید هماهنگی لازم را در خصوص مناسب سازی محیط های عمومی برای معلولین و افراد سالمند داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، نظارت، کنترل و دقت لازم در ساخت اماکن شهری را خواستار شد و ابراز کرد: شهرداری نیز باید در صدور پایان کار ساختمان‌ ها، کنترل‌ های لازم را در خصوص مناسب‌ سازی فضاهای مورد نظر اعمال کرده و سپس اقدام به صدور گواهی پایان کار نماید.
رحمتی با تاکید بر اینکه باید به شهرداری ‌های استان ابلاغ شود که از احدث هرگونه جوی آب پرهیز کرده و به جای آن از آبرو و کف‌ خواب استفاده نمایند، یادآور شد: سرپوشیده کردن جوی ‌ها علاوه بر تامین امنیت عابرین، موجب می ‌شود که زباله هم وارد جوی آب نشده و در نتیجه، آب گرفتگی هم ایجاد نمی ‌شود.
وی به خروجی راه‌آهن زنجان در خیابان سعدی جنوبی اشاره کرد و گفت: در این خصوص مقرر شده بود به‌ عنوان یکی از دروازه ‌های ورودی شهر و جهت تامین امنیت مسافران، زیرگذر پیاده‌رو از کمربندی جنوبی تا محل ایستگاه راه‌آهن احداث شود که پیگیری‌ های لازم در این باره، باید صورت پذیرد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز طرح امداد زمستانی سال‌جاری مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان
خبر قبلی
هشدار برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات آبرسانی در روستاهای زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست