1. اخبار استان
  2. ارائه فرصت‌های ویژه به معدنکاران زنجانی

کد خبر: 14650

ارائه فرصت‌های ویژه به معدنکاران زنجانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کاهش آثار شیوع بیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی، فرصت ایفای تعهدات تا پایان خردادماه به فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نشده‌اند، داده شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور کاهش آثار شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی مقرر شده است، تا پایان خرداد ماه امسال فرصت مناسب به همه فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نمی‌‌شوند، ارائه شود.

وی افزود: ارائه مهلت قانونی موجود در صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری تا تکمیل فرآیند، درباره متقاضیانی که موفق به تکمیل فرآیند نشده‌اند از تسهیلاتی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: تمدید مهلت مجوزهای برداشت معتبر که دارنده مجوز به‌دلایل مذکور موفق به حمل سقف تناژ مجوز برداشت در مهلت مجوز برداشت نشده است و ارائه مهلت به بهره‌برداران معادن برای انجام تعهدات مربوط به رفع نواقص ایمنی و فنی نیز از دیگر فرصت‌هایی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

وی  گفت: انجام طرح بازرسی فنی و ارزیابی وضعیت ایمنی معادن منتخب آن استان و ابلاغ نتایج به بهره‌برداران معادن و همچنین اعتبار پروانه‌های اشتغال اعضای سازمان نظام مهندسی معدن که تا پایان سال جاری معتبر بوده‌اند از دیگر فرصت‌هایی است که به لحاظ جلوگیری از شیوع کرونا به معدنکاران داده می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۴۱ فوتی بر اثر کرونا در استان زنجان/ تعداد مبتلایان ۴۹۴ نفر
خبر قبلی
نفوذ سامانه بارشی به استان زنجان/ آغاز بارش ها
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست