1. اخبار شهرستان
  2. ارتقای الگوهای رانندگی نیازمند فرهنگ‌سازی است

کد خبر: 7209

ارتقای الگوهای رانندگی نیازمند فرهنگ‌سازی است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با عنوان این‌که همه باید در مسیر ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی وایجاد ایمنی تلاش کنیم، گفت: سازمان سعی خواهد کرد در پک تبلیغاتی خود فرهنگ راهنمایی رانندگی را نیز داشته باشد هر چند پیش از این نیز این کارها صورت گرفته ولی باسیاست‎‌های جدیدی که سازمان اتخاذ کرده علاوه بر تبلیغات شهری سعی داریم برنامه های فرهنگی وهنری درراستای حوادث ترافیکی برگزار کنیم تا از این طریق جذابیت و توجه بیشتری را درجهت آموزشهای راهنمایی و رانندگی ایجاد کنیم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مریم شعبانی برگزاری مسابقه عکاسی در مراسم اولین قربانیان ترافیکی را از ابتکارات سازمان دانست و گفت: در این خصوص ما رغبت به حضورافراد بسیاری را در حوزه ترافیکی شاهد بودیم که ارسال آثار بسیاری از شهرهای دیگرتایید کننده این تمایل است.
شعبانی برگزاری همایش‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی را در جهت کاهش آسیب‌ها از برنامه‌های دیگر سازمان برشمرد و عنوان داشت همراهی سمن‌ها به عنوان بازوان توانمند سازمان‌ها بسیار می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.
وی از برنامه‌های اجرا شده درسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به برگزاری چندین جلسه ترافیکی باحضورمعاونت فرهنگی، اجتماعی نیروی انتظامی وپلیس فتا درخصوص ایمنی دررانندگی و فرهنگ ترافیک اشاره کرد وگفت: امیدواریم برنامه‌های پیش رو نیزبه خوبی برنامه‌های گذشته انجام گیرد.
وی به حساسیت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در بین خانم‌ها اشاره کرد وعنوان داشت: تمام تلاش سازمان بر این است تا امنیت تمامی شهروندان در مرکز توجه باشد ودر جهت ارتقای قوانین راهنمایی رانندگی در بین آقایان سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی های صورت گرفته شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم و در این مورد بانوان به عنوان الگوهای بهتری در این برنامه مد نظر هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گرگ های زنجان و آوازهای دروغین محیط زیستی
خبر قبلی
صادرات ۱۴۷ میلیون دلاری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست