1. اخبار استان
  2. استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سال آینده افتتاح می‌شود

کد خبر: 3613

استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سال آینده افتتاح می‌شود

استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سال آینده افتتاح می‌شود

حمایت از ساخت مجموع ورزشی جدید در زنجان

 

 

 

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به درخواست ورزشکاران استان برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر زنجان، گفت: حمایت های لازم برای تکمیل این ورزشگاه صورت می گیرد تا سال آینده، شاهد بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ مسعود سلطانی ‌فر در جمع سرمایه‌ گذاران و فعالان اقتصادی استان، با بیان اینکه ورزش کم هزینه ترین مقوله به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: هیچ عرصه ای همچون ورزش با هزینه محدود برای افراد زیاد، نمی تواند موجب پر کردن اوقات فراغت شود که همین موضوع سبب می شود به این بخش، توجه لازم صورت گیرد.
وی به درخواست ساخت یک مجموعه ورزشی در زنجان با حمایت خیرین اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت این مجموعه، آماده بوده که امیدواریم در کوتاه ترین زمان با ایجاد این مجموعه ورزشی، برای رفاه مردم خدمات جدیدی ارائه شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زمینه اقدامات خیریه در زنجان بسیار ملموس و مناسب است، افزود: خیرین استان با ساخت و تجهیز مجموعه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه که خدمات رایگان با استانداردهای روز دنیا ارائه می کند، اقدام ارزشمندی در زنجان انجام داده اند که این امر، شایسته تحسین است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شهر زنجان با دارا بودن ورزشگاه ۶ هزار نفری جزو شهرهای پیشگام در زمینه ورزش است، یادآور شد: بسیاری از شهرهای بزرگ کشور از داشتن ورزشگاهی مشابه این ورزشگاه، محروم هستند و بنابراین زنجان باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی بهره ببرد.
سلطانی‌ فر به اقدام مسئولان استان برای ثبت جهانی بازار زنجان اشاره کرد و گفت: ثبت جهانی بازار زنجان، اقدام مثبت و ارزشمندی است که با اراده مردم و مسئولان، این اقدام می تواند موجب حفظ این بنای تاریخی و جذب گردشگر در زنجان شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در کمیته فرهنگی یونسکو با توجه به تقاضای کشورهای مختلف، سالیانه به هر کشور یک سهمیه بیشتر داده نمی ‌شود، خاطر نشان کرد: هم اکنون در کشور، ۷ یا ۸ مورد پرونده ثبت میراث جهانی وجود دارد که باید به یونسکو ارسال شود، از این رو ابتدا باید پرونده ثبت جهانی بازار زنجان آماده و طی ۳ تا ۴ سال آینده برای ثبت معرفی شود.
وی با اشاره به زمینه توسعه ورزش سوارکاری در زنجان، تاکید کرد: سوارکاری امروز یکی از ورزش هایی است که با استقبال زیادی در کشور همراه شده و در حال تبدیل شدن به یک صنعت پر سود است که در این راستا حمایت های لازم برای توسعه این ورزش در استان صورت می گیرد.
سلطانی ‌فر به اهتمام دولت در بخش اقتصاد به منظور ایجاد رونق و اشتغال تاکید کرد و گفت: در این راستا دولت در لایحه بودجه ۹۷، چند ردیف اعتباری مناسب تعریف کرده که ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای گسترش بخش های مختلف اقتصادی و ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستائیان، از جمله آنها است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رئیس جمهور دو طرح هم در روزهای اخیر در این راستا مطرح کرده اند، افزود: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل و طرح ملی بازآفرینی فضاهای شهری نیز در دستور کار خواهد بود که هر کدام از این طرح ‌ها، دارای ابعاد مزیتی مختلف اقتصادی برای کشور است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برترین‌های فینال بدمینتون فجر زنجان مشخص شدند
خبر قبلی
مراکز خرید و فروش خودرو در زنجان ساماندهی می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست