1. اخبار استان
  2. استان زنجان رتبه دوم کشوری را در سرانه مطالعه دارد

کد خبر: 5986

استان زنجان رتبه دوم کشوری را در سرانه مطالعه دارد

استان زنجان رتبه دوم کشوری را در سرانه مطالعه دارد

 

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به وضعیت استان زنجان در سرانه مطالعه کشور، گفت: استان زنجان رتبه دوم کشوری را در سرانه مطالعه دارد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فاطمه کرباسی در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب و مطلوعات استان زنجان، با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۰۰ غرفه و ۴۰۰ ناشر حضور دارند، اظهار کرد:این نمایشگاه به مدت ۶ روز و تا چهاردهم مهر ماه دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رونمایی از پنج کتاب، سه نشست کتابخوان از برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب زنجان است، افزود: در ۶ ماهی که توفیق خدمت را در بخش فرهنگ و هنر دارم، تصمیم بر این بود که عدالت فرهنگی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب‌های مؤلفان استان و افزایش سرعت صدور مجوز برای انتشار کتاب در استان زنجان مورد تاکید بوده است، خاطرنشان کرد: خرید ۱۰۵ میلیون تومان کتاب از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.
وی با اشاره به اینکه به علت فراهم نبودن امکان حضور همه مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از همین رو بر آن شدیم که نمایشگاه کتاب استانی برگزار شود، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و پیگیری بودجه آن روالی را داشت که بر اساس آن اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کردیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به افزود: ۸ هزار عنوان کتاب عمومی؛ حقوقی دانشگاهی و دینی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هوش مصنوعی و آینده ما
خبر قبلی
ثبت بیش از ۸ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست