استفاده از تردد سنج الکترونیکی طی نوروز ۹۸ در جاذبه های گردشگری زنجان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: در نوروز ۹۸ برای نخستین بار تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری استان زنجان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ یحیی رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با بیان این مطلب، اظهار کرد: به دستور استاندار زنجان و در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی  کمیته بقاع متبرکه و مساجد به کمیته های ده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر افزوده شد و یازده کمیته از این پس در ستاد خدمات سفر استان زنجان به فعالیت خواهند پرداخت.

وی از برپایی سفره های هفت سین در موزه ها و اماکن گردشگری خبر داد و ادامه داد: برپایی بازارچه های صنایع دستی، برپایی آئین های  نوروزگاه ، برپایی غرفه های سوغات شهرستان ها، برپایی غرفه های غذا ها و نان های محلی از دیگر برنامه های کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر برای ایام نوروز دانست.

رحمتی خبر از استقرار مراکز اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران در مبادی ورودی و محل تجمع گردشگران نوروزی با همکاری جوانان هلال احمر داد و گفت: با حضور استاندار زنجان از نخستین مسافران نوروزی استان استقبال بعمل خواهد امد و هدایای صنایع دستی به انها اهدا خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان ادامه داد: تعویض روکش ۴۹ بیلبورد در سطح استان به همت اداره کل استان زنجان در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان صورت خواهد گرفت.

رحمتی خبر از آماده شدن ۲۲۷ هزار نسخه از اقلام تبلیغاتی داد و گفت:۲۳  راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی مستقر خواهند شد.

همچنین رحمتی از انتشار فراخوان جشنواره عکس و فیلم و سفرنامه نویسی نوروزی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کتابچه واحدی از سوی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای معرفی جاذبه های گردشگری استان زنجان در حال انتشار است تا در اختیار گردشگران نوروزی قرار گیرد.

وی همچنین خبر از ایجاد پلتفرم هوشمند شهری و گردشگری ، اپلیکشن آشید برای سیستم های تحت اندروید به سفارش میراث فرهنگی استان و شهرداری آماده شده است که به معرفی تمامی نقاط  و جاذبه های استان با جی پی اس و توضیحات آن نقطه خواهد پرداخت

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 ۱۰۰ هزار دکتر بیکار تا سال ۱۴۰۰
خبر قبلی
همایش بزرگ دوچرخه سواری در زنجان برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست