1. اخبار استان
  2. استقرار ۱دستگاه بالگرد در طرح نوروزی هلال احمر زنجان

کد خبر: 8874

استقرار ۱دستگاه بالگرد در طرح نوروزی هلال احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک دستگاه بالگرد از ۲۳ اسفند تا ۵ فروردین در استان مستقر خواهد بود تا در ایام نوروز ۹۸ به هموطنان خدمات مورد نیاز را ارائه کند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ شهرام میرزایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر استان زنجان طی ایام نوروز ۹۸، اظهار کرد: امسال برای رفع تردد راحت و سریع خودروهای امدادرسان، یک لاین ویژه خودروهای امدادی در آزادراه زنجان- قزوین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی هلال‌احمر از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود، افزود: این طرح تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت و در اجرای طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان بیش از ۲۵۰ امدادگر و ۱۱۰ نفر هم از پرسنل اداری سازمان مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجانبا اشاره به اینکه در اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر استان زنجان ۹ دستگاه خودرو نجات فعالیت خواهند کرد، یادآور شد: دو دستگاه خودرو پیشرفته امداد و نجات برای این طرح به‌کارگیری می‌شود.  همچنین یک دستگاه بالگرد از ۲۵ اسفندماه برای طرح نوروزی در مواقع بحرانی پیش‌بینی‌شده و در محل مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در دو بخش امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت نوروزی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در این میان ۱۵ پست ایمنی و سلامت نوروزی برای طرح نوروزی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۳ پست ثابت و دو پست سیار است.

میرزایی در خصوص کمپین «نه به تصادفات» نیز گفت: برای دهمین سال کمپین «نه به تصادفات» هم توسط هلال‌احمر استان زنجان اجرا می‌شود که در راستای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای راه‌اندازی شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تعویض ۲ هزار و ۸۰۹ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی
خبر قبلی
یادگار صفوی سفیر گورکانی در فهرست آثار ملی جای گرفت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست