اسماعیل دویران رئیس کمیسیون شهرسازی مجمع مشورتی کلان شهر های کشور شد

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهر ها و مراکز استان ها ضمن اعلام این خبر گفت: در شصت و دومین نشست مجمع مشورتی ترکیب هیات رییسه کمیسیون های تخصصی تغییر کرد و هیات رییسه جدید انتخاب شدند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در شصت و دومین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها برگزاری جلسات کمیسیون های ۴ گانه و تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

اباذر صرامی دبیر مجمع مشورتی در ادامه گفت: بررسی فرصت و چالش های پیش رو در حوزه های تخصصی از جمله موارد مطرح شده در کمیسیون های تخصصی بوده است.

وی افزود: انتخاب هیات رییسه جدید (رییس، نایب رییس و منشی ) کمیسیون های تخصصی نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود که بر این اساس هیات رییسه جدید انتخاب شدند.

صرامی در ادامه با اشاره به ترکیب هیات رییسه جدید کمیسیون های تخصصی گفت: بر اساس رای اعضا کمیسیون ها در کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل آقای شکور اکبر نژاد (رییس شورای شهر تبریز) به عنوان رییس ، آقای کامران گردان (رییس شورای شهر همدان ) به عنوان نایب رییس و آقای فیصل دانش (رییس شورای شهر بندر عباس) به عنوان منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

صرامی در ادامه اظهار داشت: در کمیسیون حقوقی و اقتصادی نیز که بررسی صلاحیت ورود دیوان عدالت اداری به مصوبات شورا را در دستور کار داشت با رای اعضای کمیسیون آقای فتح الله معین(رییس شورای شهر اصفهان ) به عنوان رییس، آقای علی اصغر یوسفی (رییس شورای شهر گرگان) به عنوان نایب رییس و آقای علوی (رییس شورای شهر رشت) به عنوان منشی این کمیسیون برگزیده شدند.

صرامی همچنین اضافه کرد: در کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند نیز آقای عبدالله جلالی(رییس شورای شهر قم) به عنوان رییس، آقای ابوذر دهدار (رییس شورای شهر بوشهر) به عنوان نایب رییس و خانم رضوان سلماسی (رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان) به عنوان منشی از سوی اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهر ها و مراکز استان ها در ادامه افزود: با رای اعضای کمیسیون عمران و شهر سازی نیز آقای #اسماعیل_دویران (رییس شورای شهر زنجان) به عنوان رییس، آقای حکمت الله داوودی (رییس شورای شهر قزوین ) به عنوان نایب رییس و منشی انتخاب شدند.

گفتنی است شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهر ها و مراکز استان ها در شهر همدان برگزار می شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
باید نحوه انتقال آب سد حسن ابدال و حق آبه های آ‌ن تعیین تکلیف شود
خبر قبلی
حسینیه اعظم زنجان را با آستان قدس مقایسه نکنید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی خوبید

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست