اعتبار به پروژه های دارای اشکال فنی استان اختصاص نمی یابد

اعتبار به پروژه های دارای اشکال فنی استان اختصاص نمی یابد

ورود به مسائل اجرایی پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر زنجان

 

 

 

 

 

نشست خبری مدیریت نظام فنی و اجرایی استان زنجان با حضور خبرنگاران برگزار شد و در این نشست به تشریح اقدامات نظام فنی و اجرایی استان پرداخته شد.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ در این نشست خبری محمود محمدی مشفق، مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته از مجموع پروژه های عمرانی در سطح استان ۳۲۸ پروژه توسط شورای فنی بازدید شده است، اظهار کرد: این تعداد شامل ۷۲ پروژه ملی، ۲۴۴ پروژه استانی و ۱۲ پروژه متوسط و ضعیف به لحاظ فنی و اجرایی بوده است. مجموع اعتبار پروژه های بازدید شده در سال ۹۶ به میزان ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه شورای فنی استان دارای ۴ کارگروه تخصصی است، افزود:  بسیاری از تجزیه و تحلیل های کارشناسی در این کارگروه ها انجام می شود. یکی از این کارگروه ها، کارگروه نظارت است که سال گذشته با ۱۴ جلسه و با رشد قابل توجه نسبت به سال قبل از آن به فعالیت پرداخت.

این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته گزارشاتی مبنی بر توزیع میلگردهای غیراستاندارد در استان زنجان به دلیل سختگیری در سایر استان های کشور به این حوزه ارجاع شد، خاطرنشان کرد: با بازدیدهای سرزده کارگروه مصالح و برش میله ها و انجام آزمایشات بر روی نمونه ها، استاندارد بودن همه میلگردهای توزیع شده در استان و عدم درستی شایعات به اثبات رسید.

در این جلسه همچنین محسن صبایی، رئیس گروه نظارت مدیریت فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر اینکه این حوزه در خصوص کیفیت اجرای پروژه های عمرانی ورود می کند، اظهار کرد: هر پروژه ای که دارای اشکالات فنی و اجرایی باشد و رفع نقص صورت نگیرد تخصیص اعتبار برای آن انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه به پروژه های مختلفی در استان ورود پیدا کرده ایم، افزود: بررسی لازم در خصوص کیفیت اجرای پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سه هزار نفری ابهر، خوزه علمیه قیدار و ابهر و…  صورت گرفته و در خصوص پروژه ۱۵ هزار نفری زنجان ادامه روند اشتباه اجرایی متوقف شده و در خصوص پروژه ورزشی ۳ هزار نفری ابهر نیز این رویکرد وجود داشته واقدامات لازم برای انجام مقاوم سازی در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کسب رتبه برتر اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در کشور
خبر قبلی
۲ هزار و ۲۰۰ بانوی زنجانی در والیبال فعالیت دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست