اعتلای صنعت برق کشور با یکپارچگی شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای

 

اعتلای صنعت برق کشور با یکپارچگی شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای

 

 

 

 

مدیران ومعاونین ارشد شرکت برق منطقه ای زنجان با  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی، دوطرف بر تعامل بیشتر و موثرترفی مابین تاکید کردند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،  علیزاده با قدردانی از مجموعه ی شرکت برق منطقه ای زنجان و آرزوی شفای عاجل برای مهندس بهمن قاضی زاده مدیرعامل آن شرکت که مدتی است در بستر بیماری می باشد، گفت : شرکت های توزیع برق نقطه انتهای چرخه تولید ، انتقال وتوزیع انرژی برق  و پیشانی خدمات رسانی به مردم محسوب می شوند و لازم به یادآوری است که کارهای ارزشمندی همچون تولید انرژی برق ، انتقال و پایداری شبکه های فوق توزیع ازجمله فعالیت های مهمی هستند که تحت نظارت شرکت برق منطقه ای انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: توسعه صنعت برق در این استان که قطب برق والکترونیک کشور شناخته شده است ، در هماهنگی و تعامل دوسویه افزایش خواهدیافت . وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین مصرف انرژی برق در استان به بخش صنعت وکشاروزی تعلق دارد و این یکی از نقاط برجسته این منطقه محسوب شده و بهره مندی از نعمت برق موجب سرمایه گذاری و تولید ثروت می شود ،بنابراین اهمیت عملکرد این دو شرکت ، در فراهم سازی زیساخت های توسعه استان دوچندان است.

در ادامه مدیران ومعاونین شرکت برق منطقه ای زنجان با تبریک انتصاب مهندس علیزاده به سمت رئس هیات مدیره ومدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ، ارتباطات حسنه و شایسته شرکت برق منطقه ای زنجان با توزیع برق را یکی از نقاط عطف دانسته و بر تداوم تعامل نزدیک تاکید کردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بحران مدیریت، مهمترین ابر چالش امروز کشور است
خبر قبلی
زنجان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم توسعه در کشور باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست