1. اجتماعی
  2. اعضای هیئت‌مدیره خانه هنرمندان زنجان انتخاب شدند

کد خبر: 1525

اعضای هیئت‌مدیره خانه هنرمندان زنجان انتخاب شدند

اعضای هیئت‌مدیره خانه هنرمندان زنجان انتخاب شدند

 

 

عضو هیئت‌مدیره خانه هنرمندان زنجان از برگزاری انتخابات خانه هنرمندان زنجان با حضور بیش از ١٢٠ عضو اصلی و افتخاری خبر داد و گفت:  در این انتخابات ٨٧ نفر از اعضای اصلی آرای خود را به صندوق ریختند که بر اساس آن، ٧ عضو اصلی هیئت‌مدیره و یک بارزس اصلی به همراه اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،مرتضی الیاسی اظهار کرد: در بخش هنرهای تجسمی دو نفر کاندیدا حضور داشتند که رحمان پرچگانی با ۵٠ رای عضو اصلی و ولی محمدی با ٢٨ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. در بخش موسیقی سه کاندیدا ثبت‌نام کردند که علی کریمی با ٣٣ رای عضو اصلی و آزیتا بخشمند با ٢٩ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. در این بخش فرشید امینی ٢١ رای به دست آورده و از راهیابی به هیئت‌مدیره خانه هنرمندان باز ماند.

به گفته الیاسی، در رشته سینما محمود نظرعلیان با ٧٧ رای عضو اصلی هیئت مدیره شده و سعید حاجی‌خانی با ۶ رای به عنوان عضو علی‌البدل پذیرفته شد. در رشته نمایش نیز صدیقه شریف‌پور با کسب ۵٩ رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شده و داود خیری نیز با کسب ٢٠ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در بخش ادبیات سلمان کریمی با ۵٠ رای عضو اصلی و مهدی جلیل‌خانی با ١۴ رای به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شد، در بخش عکاسی مرتضی الیاسی با ٧۶ رای عضو اصلی و ناصر محمدی با ٨ رای عضو علی‌البدل شناخته شد، در بخش خوشنویسی جلیل خدایی با ۶٧ رای عضو اصلی و مصطفی رستمی با ١٢ رای به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

الیاسی تاکید کرد: در بخش بازرسی خانه هنرمندان نیز امیرسهامی با ٣٣ رای بازرس اصلی، رضا صحبتی با ٢٩ رای بازرس علی‌البدل شناخته شده و حسین اسکندری نیز با ١٢ رای موفق به انتخاب نشد.

وی با اشاره به آخرین جلسه مجمع عمومی پیش از انتخابات خانه هنرمندان اظهار داشت: طبق مصوبه این جلسه، قرار بر کاهش تعداد اعضای هئیت مدیره شد تا جلسات هیئت مدیره با تعداد کمتری از اعضا رسمیت یابد. پیش از این از هر رشته دو نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب می‌شدند که در این دوره به یک نفر از هر رشته کاهش یافت.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف ۱۱۶ بسته تریاک از شکم یک قاچاقچی در زنجان
خبر قبلی
آمادگی کامل استان زنجان در احداث محور شفت-طارم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست