1. اجتماعی
  2. اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان انتخاب شدند

کد خبر: 1440

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان انتخاب شدند

 

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از مشخص شدن نتیجه انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات زنجان با پایان یافتن مهلت قانونی را‌ی‌گیری خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی  با اشاره به نتایج این انتخابات گفت: اعضای اصلی خانه مطبوعات زنجان صبح امروز از ساعت ١٠ تا ساعت ٢ بعد از ظهر به صورت اینترنتی به کاندیداهای انتخابات این خانه رای دارند که بعد از پایان مهلت رای‌گیری نتایج آن مشخص شد.

وی افزود: احمد سلطانی و عباس محمدی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات از میان مدیران مسئول انتخاب شده و امیر نعمتی به عنوان عضو علی‌البدل در این بخش انتخاب شد. همچنین در بخش خبرنگاری، یوسف ناصری، حسین نجاری و احمد حسنی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شده و سعید مالکی و صغری محمدی در این بخش به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

قاسمی نتایج این انتخابات در بخش نمایندگی سرپرستی روزنامه‌ها را چنین اعلام کرد که احمد اسدی به عنوان عضو اصلی و حسن اکبری به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند. در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها نیز سکینه محمدی به عنوان عضو اصلی و ملک‌ناز نجفی به عنوان عضو علی‌البدل، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات زنجان شدند.

به گفته این مقام مسئول در بخش انتخاب بازرس نیز پرویز نجفلو با کسب رای بالاتر عضو اصلی هئیت مدیره خانه مطبوعات زنجان شده و علی‌اکبر شیوخی نیز به عنوان بازرس علی‌البدل شناخته شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرداری زنجان خدمات عادلانه به نقاط مختلف ارائه می‌کند
خبر قبلی
ماده محرک شیشه ،مرگ بی صداست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست