اعضای هیات‌مدیره بنیاد فرهنگ، هنر‌ و ادب آذربایجان انتخاب شدند‌

اعضای هیات‌مدیره بنیاد فرهنگ، هنر‌ و ادب آذربایجان با حضور وزیر فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی انتخاب شدند‌

به گزارش همدلی‌زنجان؛ نشست هیأت‌امنای بنیاد فرهنگ، هنر‌ و ‌ادب آذربایجان با حضور وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی و استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به‌میزبانی استانداری اردبیل برگزار شد.

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی تشکیل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان را اقدام ارزشمندی توصیف کرد و گفت: این بنیاد می‌تواند فرهنگ، هنر و ادبیات مشترک استان‌های شمال غرب کشور را تقویت و بخش مهمی از هویت تاریخی کشور را که توسط آذربایجان شکل گرفته است استحکام بخشد.

در پایان رای‌گیری به‌عمل آمد و با‌ آرای هیات‌امنای بنیاد، رحمت‌اله بیگدلی، جواد شریف‌نژاد و ابراهیم باقرزاده، به‌‌عنوان اعضای اصلی‌ هیات‌مدیره و رحمان مشتاق‌مهر و چنگیز مولایی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره و ابوالفضل علی‌محمدی به‌عنوان بازرس اصلی و بیوک ملایی به عنوان بازررس علی‌البدل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انتخاب‌ شدند.

 

جایگاه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌ و چشم‌انداز ۱۰‌ ساله بنیاد‌

در نشست هیأت‌امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی، استانداران آذربایجان شرقی و غربی‌، اردبیل و زنجان در اردبیل برگزار شد، چشم‌انداز ۱۰ ساله این بنیاد که سابقا با حضور مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از استادان دانشگاه‌های چهار استان شمال غرب کشور تهیه و تنظیم شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

مرجعیت علمی و تخصصی بنیاد در حوزه آموزش، پژوهش و نشر زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی و همچنین ایجاد مرکز راهبردی برای شناخت، تبیین و معرفی تاریخ، فرهنگ و هنر منطقه و صیانت و تقویت زبان و‌ ادبیات ترکی آذربایجانی از جمله محورهای اصلی این چشم‌انداز است.

در پایان این نشست با رای هیات‌امنای بنیاد‌، رحمت‌اله بیگدلی، جواد شریف‌نژاد و ابراهیم باقرزاده، به‌‌عنوان اعضای اصلی‌ هیات‌مدیره و رحمان مشتاق‌مهر و چنگیز مولایی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره و ابوالفضل علی‌محمدی به‌عنوان بازرس اصلی و بیوک ملایی به عنوان بازررس علی‌البدل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انتخاب‌ شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مراتع طارم بار دیگر شعله ور شد
خبر قبلی
۱۰ مصدوم بر اثر انفجار کپسول اکسیژن
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست