1. اجتماعی
  2. اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار خودرو متخلف در زنجان

کد خبر: 20985

اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار خودرو متخلف در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار دستگاه خودرو متخلف که به قانون منع ترددهای شبانه در سطح شهرستان های استان بی توجه بودند خبر داد.

به گزارش همدلی زنجان؛ سرهنگ “عباس مظفری” با بیان این مطلب، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است. این تعداد خودرو از ابتدای سالجاری تا کنون و پس از بی توجهی به پیامک های ارسالی و راهنمایی همکاران پلیس راهور مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ورود و خروج خوروها از مناطق با رنگ بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد ضمن اینکه تردد بین ساعات ۲۲ الی ۳ بامداد در کلیه مناطق شهری با رنگ های مختلف ممنوع است.

سرهنگ مظفری با اشاره به اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار خودرو در راستای محدودیت های کرونایی از طریق دوربین های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور در شهرستان های استان زنجان، گفت: عده ای نیز برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش نمودن پلاک خودروها می کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضائی معرفی می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه افرادی که اقدام به تخلفات رانندگی می کنند در واقع حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته اند، افزود: ایجاد نظم ترافیکی مستلزم همکاری آحاد جامعه بوده و همگان باید در این راستا احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان بار دیگر از همکاری و تعامل مردمی فهیم زنجان با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: انشاءالله با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها می توانیم زنجیره اتصال این بیماری را قطع و به حافظان سلامت کمک کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان رتبه پنجم کشور در جایگزینی واردات به ساخت داخل
خبر قبلی
اقلام مورد نیاز مردم زنجان در ماه رمضان تامین شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست