1. اخبار استان
  2. افتتاح ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان

کد خبر: 3484

افتتاح ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان

افتتاح ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۷۳ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری از افتتاح ۷۳ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال طی ایام الله دهه فجر در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۲ پروژه سرمایه ای و ۵۱ پروژه عمرانی است.

وی ۱۵ پروژه در حوزه تولیدات دامی، ۶ پروژه در حوزه شیلات و یک پروژه در حوزه صنایع کشاورزی را پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح در بخش کشاورزی استان برشمرد و افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد پروژه سرمایه ای، برای ۹۴ نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.

وی عنوان کرد: چهار پروژه پرورش بوقلمون و یک پروژه پرورش بوقلمون مادر جمعا به ظرفیت ۲۴ هزار و ۶۰۰ قطعه، ۷ پروژه پرورش مرغ گوشتی جمعا به ظرفیت ۱۰۲ هزار قطعه، یک پروژه پرورش گوسفند داشتی، یک پروژه پرواربندی بره و یک پروژه پرورش گاو شیری جمعا به ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ راس، پروژه های مورد افتتاح حوزه دام و طیور استان زنجان در ایام الله دهه مبارک فجر را شامل می شود.

دکتر جعفری ظرفیت ۶ پروژه پرورش ماهیان سردابی را ۶۲ تن اعلام کرد و بیان داشت: پروژه های حوزه صنایع کشاورزی استان نیز پروژه تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال را شامل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: ۴۹ پروژه آبیاری تحت فشار و ۲ طرح لوله گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال نیز پروژه های عمرانی قابل افتتاح بخش کشاورزی استان است که افتتاح و بهره‌برداری از آن ها تثبیت اشتغال ۲۶۰ نفری در این بخش را به دنبال دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رویکرد و نگاه مدیران به بافت ناکارآمد شهری استان، نیازمند تغییر است
خبر قبلی
رفاه پفکی…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست