1. اخبار استان
  2.  افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ کرایه نفتکش‌های حمل و نقل

کد خبر: 5297

 افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ کرایه نفتکش‌های حمل و نقل

 افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ کرایه نفتکش‌های حمل و نقل

 

 

 

سرپرست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در راستای ترغیب و ارج نهادن به زحمات رانندگان خستگی‌ناپذیر، نرخ کرایه حمل نفتکش‌های تحت پیمانِ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به میزان ۲/۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش “همدلی زنجان” و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان؛ محسن شهبازی با بیان مطلب فوق، گفت: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای برای فرآورده‌های نفتی، موضوع افزایش نرخ کرایه نفتکش‌ها در خردادماه برای این قشر زحمتکش و پرتلاش، مورد بررسی قرار گرفته و با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.
وی افزود: بر همین اساس، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از همکاران زحمتکش بخش حمل و نقل جاده‌ایِ فرآورده‌های نفتی که با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی در چرخه توزیع سوخت، فعالیت داشته و با در نظر گرفتن منافع ملی، خواسته‌های صنفی خود را در چهارچوب قانون و آرامش، دنبال کردند سپاسگزاری و قدردانی کرد.
شهبازی با بیان این که ناوگان حمل و نقل منطقه زنجان، مشتمل بر۴ پیمانکار حمل و نقل و تعدادی تک‌پیمان بوده که سوخت مورد نیاز استان با همت و مساعی این عزیزان، جابه‌جا می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت حمل و نقل راشد گوهر ۲۵% ، شرکت حمل و نقل آزادی ۲۱% ، شرکت حمل و نقل کیان‌ترابر ۹% ، شرکت تعاونی نفتکش‌ها ۱۲% و تک پیمان‌ها نیز ۱۲% فرآورده‌های نفتی استان که به‌طور میانگین، ۴ میلیون لیتر می‌باشد را حمل می‌نمایند.
این مقام مسئول، یادآور شد: افزایش نرخ کرایه‌ها با توجه نقش انکارناپذیر حمل و نقل در چرخه تولید و صنعت و ضرورت ارج نهادن به زحمات و مساعی این عزیزان در راستای سوخت‌رسانی، محقق شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گون؛ گونه ای برای جلوگیری از فرسایش خاک در تندترین شیب ها
خبر قبلی
آرمان شهری خیالی به نام #صدا_وسیما…!!!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست