1. اجتماعی
  2. افزایش میزان ازدواج ها در استان زنجان

کد خبر: 22255

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد

افزایش میزان ازدواج ها در استان زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از افزایش میزان ازدواج جوانان استان زنجان خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد ازدواج های ثبت شده در استان زنجان ۸ هزار و ۲۲۷ مورد بوده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ علی خلیلی، ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران زنجان با بیان اینکه تعداد ازدواج های ثبت شده سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد ۲.۳۱ درصدی داشته است، اظهار کرد: سال گذشته میانگین رشد ازدواج در کشور ۴.۷ درصد و زنجان از این رقم پایین تر بود.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ متوسط سن ازدواج در این استان در پسران ۲۷ سال و ۳ ماه و در دختران نیز ۲۲.۵ سال بوده است، افزود: افدامات لازم در راستای فرهنگ ازدواج صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته ۱۱۶ کارگاه آموزش ازدواج به صورت حضوری و مجازی، برگزار شد و تعداد مراکز مشاوره ازدواج که در سال ۹۶ فقط ۲ مورد بود به ۹ مرکز رسید که ۶ باب از آنها در شهرستان زنجان و مابقی نیز در شهرستان ابهر راه اندازی شده است.

ووی راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در سال گذشته کمک تسهیلات مناسبی برای ارد.اج جوانان در سطح استان ثبت شده است.
گفتنی است در این نشست سوالاتی در خصوص آمار نگران کننده طلاق در استان زنجان طرح شد که مسئولان پاسخی به آن ندادند و گفتند آمار در دسترس آن ها نیست!
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نگاهکی به آینده خاورمیانه
خبر قبلی
انهدام باند سارقان حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست