افزایش ۱۲ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ماهنشان به ریاست نوری فرماندار شهرستان و با حضور دبیر و اعضای کمیته در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فرماندار ماهنشان در این جلسه طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور در خصوص اینکه مسئولان باید کاری کنند تا انقلاب به کام مردم شیرین باشد از تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات خواست تا با ارائه گزارشی از اقدامات قبل و بعد از انقلاب به مردم، نسل امروز را از پیشرفت ها و تاثیرات انقلاب اسلامی آگاه نمایند.

نوری با بیان این مطلب که توزیع اعتبارات براساس شاخص ها بوده و هیچگونه اجحافی در بین شهرستان ها صورت نمی گیرد افزود : تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان فرصتی ۱۰ روزه برای انجام اقدامات خود خواهند داشت و بعد از این مدت از تمامی پروژه های بازدید و اگر اقدامات کافی صورت نگرفته باشد جابجایی اعتبارات صورت خواهد گرفت. وی اظهار داشت یکی از شاخص های سنجش عملکرد مسئولین و روسای ادارات براساس جذب اعتبارات از حوزه استانی و ملی است از همین رو تمامی مسئولین موظف هستند تا با جدیت هرچه تمام تر پیگیر دریافت سهم خود از اعتبارات استانی باشند.

فرماندار شهرستان با بیان این مطلب که میزان اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته و از مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۱۱۳ پروژه ۳۴ دستگاه اجرایی، در ۹ ماهه اول سالجاری ۶۵ درصد تخصیص داده شده است. افزود در سالجاری اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است که : ۱۰۵ هزارمتر مربع آسفالت ریزی؛ ۵۰ درصد از محل اعتبارات ملی و ۵۰ درصد از محل اعتبارات دهیاری ها، افتتاح سیلوی ۱۰ هزار تنی گندم کشاورزی برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی، جذب تسهیلات مکانیزاسیون، اجرای ۲۶ پروژه بهداشتی و درمانی تنها بخشی از آنهاست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
لطفا به همین راحتی نمیریم
خبر قبلی
نخستین تاکسی موتوری کشور برای اولین بار در زنجان رونمایی می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست