1. اجتماعی
  2. افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در زنجان

کد خبر: 10726

افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: اگر بتوانیم یک نفر از عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر را زمین گیر کنیم قطعاً نتیجه آن بیشتر از برخورد با توزیع کنندگان خرد است.

به گزارش همدلی‌زنجان، ایرج خانی پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: وظیفه ذاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان زنجان ، گفت: پلیس در خصوص پاک‌سازی این مناطق به جد وارد کار شده است.

سرهنگ خانی‌پور با اشاره به برخورد جدی پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان بیان داشت: در سال‌جاری ۸۳۳ مورد طرح مبارزه با توزیع کنندگان، خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از یک هزار و ۳۵۱ نفر دستگیر شده در حوزه مواد مخدر ۵۹ نفر قاچاقچی بودند، افزود: ۲۱ نفر حمل کننده، ۵۴ نفر توزیع کننده، ۲۶۶ نفر خرده فروش و ۹۵۱ نفر نگهدارنده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف ۲۰ هزار و ۶۹۱ قرص روان‌گردان در سال‌جاری گفت: پیشگیری یک اصل مهم در زمینه کنترل و کاهش مصرف مواد مخدر است.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: اگر بتوانیم یک نفر از عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر را زمین‌گیر کنیم قطعاً نتیجه آن بیشتر از برخورد با توزیع کنندگان خرد است.

سرهنگ خانی‌پور با تاکید بر برخورد  جدی با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در همه ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار داشته و خادمان مردم در این نیرو  با همراهی مردم، اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

این مقام انتظامی به راه‌اندازی دفتر مشاوره و پیشگیری از اعتیاد در استان اشاره و تصریح کرد: کارشناسان ما به صورت حضوری و تلفنی آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

خانی‌پور در پایان ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد و مقابله با آن را نیازمند احساس مسؤولیت جمعی، مشارکت اجتماعی و اقدام موثر و هدفمند در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی دانست و خاطر نشان کرد: مردم شریف استان زنجان با شماره تلفن رایگان ۱۱۰ و ۱۲۸ پل ارتباطی مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده و در همه ساعات شبانه روز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در حوزه مواد مخدر را به پلیس گزارش کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مقام معظم رهبری: معامله قرن با همت جبهه مقاومت محکوم به شکست است
خبر قبلی
سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد جهانی به بیش از ۲۴ درصد می رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست