افزایش ۳ برابری اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان زنجان

افزایش ۳ برابری اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان زنجان

 

استاندار زنجان به وضعیت اعتبارات بودجه ای استان در سال جاری اشاره کرد و گفت:  سهم استان زنجان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

به گزارش همدلی زنجان، اسداله درویش امیری در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه به صورت مشروح وضعیت اغتبارات استان در سال جاری ارائه خواهد شد، اظهار کرد: مجموع اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان بود که با بیش از ۲ برابر افزایش به ۲۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ رسیده است.

وی به دیگر بندهای اعتبارات بودجه‌ای اشاره کرد و افزود: اعتبارات جاری استان در قالب بند “و” و سایر، طی سال ۹۵ حدود ۱۴۸ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۶ به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان ابلاغ شده است.  ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به منظور اجرای برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی به استان زنجان اختصاص یافته تا در راستای تحقق فرامین رهبری در این حوزه گام های اساسی و موثری برداشته شود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های رحیم عصفوری، فرامرز نیک سرشت به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان معرفی شد و حکم خود را دریافت کرد.
همچنین اسماعیل خدایی به عنوان مشاور استاندار در امور ایثارگران و جهانبخش به عنوان مدیر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از مدیران جدیدی بودند که معرفی شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت حضور مدیران در بین عموم مردم
خبر قبلی
زنجان و چالشی به نام ” آسفالت ” (۱)
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست