افزایش ۵۵ درصدی ورودی گردشگران خارجی به مراکز اقامتی زنجان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در ۹ ماهه سالجاری ورودی گردشگران خارجی به مراکز اقامتی نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش همدلی زنجان؛  امیر ارجمند، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۳۸۶۹ نفر ورودی مراکز اقامتی استان زنجان بوده که در مقایسه با آمار ۲۴۹۲ در مدت مشابه سال ۹۷ شاهد رشد ۵۵ درصدی هستیم.

وی در خصوص میزان شب اقامت گردشگران خارجی ادامه داد: در ۹ ماهه سالجاری آمار شب اقامت گردشگران خارجی نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی زنجان ادامه داد: گردشگران خارجی ۴۸۱۴ شب در سال ۹۷ در زنجان اقامت کرده اند که در مقایسه با آمار ۶۴۳۴ شب امسال با رشد ۳۴ درصدی مواجه ایم.

وی با اشاره به اینکه در میزان ورودی گردشگران ایرانی به مراکز اقامتی زنجان در سالجاری با رشد پنج درصدی مواجه ایم، عنوان کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۸۸۴۵۲ گردشگر داخلی، زنجان را برای اقامت برگزیدند که این تعداد در سال ۹۷ ، ۸۴۱۸۱ بود.

ارجمند با بیان اینکه در ۹ ماهه سالجاری ۱۰۲ هزار و ۲۰۵ شب، گردشگران ایرانی اقامت در زنجان را برگزیده اند، عنوان کرد: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۸ درصد در این آمار هستیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جمشید عطایی، پیشکسوت مطبوعات زنجان در گذشت
خبر قبلی
بوکسور زنجانی مدال نقره مسابقات بوکس ترکیه را کسب کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست