1. اخبار شهرستان
  2. اقدامات توسعه ای از پارک بانوان غرب تا پارک سبزه میدان

کد خبر: 10550

اقدامات توسعه ای از پارک بانوان غرب تا پارک سبزه میدان

در سال ۹۸ شاهدیم شهر زنجان تجربه افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهمی است. بعد از پل امام حسن مجتبی(ع) شاهد افتتاح محور زینبیه غربی و شرقی هستیم و طرح های مهمی همچون اصلاح خطوط اتوبوسرانی و زمزمه آغاز پروژه سبزه میدان گویای رخدادهای مهم در شهر زنجان است.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری زنجان به عنوان یکی از سازمان های زیرمجموعه شهرداری زنجان نیز نقش مهمی در راستای تحقق اهداف توسعه ای مجموعه مدیریت شهری زنجان داشته است. از جمله نقش مهم این سازمان اقدامات تاثیرگذار در پارک بانوان غرب زنجان و پارک سبزه میدان در سال جاری بوده است.

در پارک سبزه میدان شاهد کف سازی با مصالح مرغوب بودیم که ۷۵۰ مترمربع کف پوش با مصالح سنگی نوستالیت اجرایی شده است. سازمان عمران در پروژه های مهم شهری از مصالح تولیدی خود بهره برده و با تکای به توان داخل مدیریت هزینه و اقدامات بهره ورانه لازم را انجام داده است. نمونه های مصداقی آن مصالح استفاده شده در پارک بانوان غرب زنجان است.

در پارک بانوان غرب زنجان به میزان ۱۲ هزار مترمربع کف پوش از محصولات تولیدی سازمان استفاده شده و ۵ هزار مترطول جدول از محصولات تولیدی سازمان بکارگیری شده است.

حوزه آسفالت یکی از حوزه های مهم فعالیتی سازمان محسوب می شود. تولید وپخش آسفالت به میزان ۱۲ هزار و ۲۶۵ تن توسط سازمان محقق شده  است. سازمان برای رونق بخشی به حوزه تولیدات خود رویکرد اخذ گواهینامه و استانداردهای لازم برای مجموعه های خود را در دستور کار قرار داد.

در یک اقدام موفق اخذ گواهینامه های فنی کارخانه آسفالت سازمان پس از سالیان متمادی برای نخستین بار محقق شد. همچنین شاهد  راه اندازی کارخانه آسفالت بناب جهت افزایش تولید هستیم که این کارخانه در ۳ سال گذشته تعطیل بود.

 

تهیه پروپوزال احداث کارخانه قیر، اخذ گواهی استاندارد کارخانه آسفالت بناب، اخذ گواهی استاندارد کارخانه سارمساقلو، اخذ ایران کد محصولات بتنی، اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت بناب، اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت سارمساقلو، ثبت علامت تجاری محصولات کارخانه بتن، انجام کلیه ثبت های مربوط به ثبت معدن شن و ماسه سارمساقلو و انجام پروسه استانداردسازی جداول بتن پیش ساخته از دستاوردهای مهم در این حوزه بوده است.

این اقدامات از جمله عملکردهای زیرساختی مهم سازمان برای شتاب بخشی به توسعه عمرانی شهر بوده که به نقطه مطلوبی رسیده است. سازمان به عنوان یک بازوی توانمند اجرایی برای اقدامات عمرانی مدیریت شهری محسوب می شود که با توانمندسازی آن مسیر توسعه اقدامات شتاب می گیرد.

این اقدامات به نتیجه نمی رسید مگر با حمایت های شهردار زنجان و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان که حمایت های جدی از اقدامات سازمان انجام دادند که جای تقدیر دارد.

 

کلیپ

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 برگزاری هفته فرهنگی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ غنی زنجان دارد
خبر قبلی
بیشترین سرمایه‌گذاران خارجی در ترکیه ایرانی‌ها هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست