اقدامات دولت در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مناسب بوده است

اقدامات دولت در  کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مناسب بوده است

 

 

 

فرماندار ایجرود با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی یکی از راهکارهای موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: اقدامات دولت در  کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مناسب بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان با بیان این مطلب، اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی یکی از راهکارهای موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است .

وی افزود : ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی دوری انسان از خداوند و غفلت است و باید سعی شود با ترویج فرهنگ دینی در جهت مبارزه با مفاسد اجتماعی حرکت کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات و همایش ها با افراد تاثیرگذار و گروه‌های مرجع جامعه اظهار داشت  : این قشر از افراد جامعه به سبب ارتباطی که با مردم دارند بسیار تاثیرگذار بوده و می‌تواند به‌خوبی اهداف و برنامه های ستاد اقامه نماز را در جامعه ترویج دهند.

وی مسجد را بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد : در برنامه هایی که برای بررسی مشکلات روستاها و با حضور مسئولان صورت می پذیرد؛ سعی شده است مکان جلسات مساجد انتخاب شود.

سلیمی همچنین در خصوص انتخاب هیئت امنای مساجد نیز گفت : در انتخاب این هیئت باید سعی شود از جوانان و بانوان نیز عضو گیری شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
همه‌چیز درباره تحریم‌های آمریکا که از فردا بازمی‌گردند
خبر قبلی
دعوت ۳ کاراته‌کای زنجانی به اردوی تیم ملی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست