اقدامات لازم برای مدیریت بحران در بخش آب شهر‌های استان انجام شده است

اقدامات لازم برای مدیریت بحران در بخش آب شهر‌های استان انجام شده است

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دیدار با مدیر کل جدید مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری زنجان  گفت: تمامی اقدامات لازم برای مدیریت بحران در بخش آب شهر های استان زنجان انجام شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: استان زنجان در تابستان امسال جزو معدود استان هایی در کشور بود که در هیچکدام ازشهرهای آن مشکل قطعی و یا تامین آب وجود نداشت.

وی افزود: ۷۰ درصد از جمعیت استان زنجان در ۲۱ شهر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند که جمعیتی بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اشاره کرد: کمیته بحران شرکت آبفای استان زنجان تمامی تمهیدات لازم را برای شرایط بحرانی مد نظر قرار داده و در این راستا همکاری تنگاتنگی نیز با استانداری دارد.

جزء قاسمی گفت: در حوزه مدیریت بحران تجهیزات لازم مهیا شده است و تنها در زمینه افزایش ژنراتور های برق و تانکرهای آب نیازمند اختصاص ردیف های مالی لازم از محل اعتبارات بحران استان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تا دو سال گذشته امکانات و تجهیزات کافی برای شرایط بحرانی در استان وجود نداشت گفت: در حال حاضر ژنراتور های برق و دو دستگاه تانکر خود کششی سیار در شهرهای زنجان و ابهر استقرار یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: در صورت بروز مشکل برای سایر  حامل های انرژی ، مردم می توانند شرایط را تحمل کنند اما در صورت قطعی آب بدون این مایه حیاتی روند زندگی عادی شهروندان دچار اختلال جدی خواهد شد ، لذا لازم است اقدامات تامینی و پیشگیرانه جدی برای مدیریت بحران درزمینه تامین آب مورد نیاز شهروندان بعمل آمده و برنامه های این حوزه جدی گرفته شده و با اولویت تقویت و بروزرسانی شود.

وی افزود: در حال حاضر مطالعات تامین آب اضطراری ، در نقاط مختلف استان مطالعه شده و در حوزه پدافند غیر عامل نیز برنامه های جامع و مدونی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تدوین و اجرایی شده است.

جزء قاسمی گفت: احداث چاه های جایگزین برای تامین آب شهر های استان ، احداث مخازن جدید آب در شهر های استان ، اجرای مداوم مانورهای آمادگی در زیر مجموعه های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و اجرای برخی طرح های ویژه برای شرایط بحرانی از جمله قابلیت جایگزینی منابع آب سطحی با منابع آب زیر زمینی اقداماتی است که در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مرحله عملیاتی رسیده است.

باقری مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استانداری زنجان نیز با تقدیر از اقدامات سازنده شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ، بخش آب را بخش اولویت دار مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استانداری زنجان اعلام کرده و گفت: برای تامین تجهیزات مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب در صورت امکان از محل اعتبارات ۵ درصد عمرانی استانداری هزینه خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تاکتیک نوسان گیران بازار ارز
خبر قبلی
پارک‌هایی که در کوی الهیه زنجان ایجاد شده نیاز به روشنایی دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست