اقدامی که موجب نا امیدی مردم شود، در مسیر آرمان های انقلاب نیست

اقدامی که موجب نا امیدی مردم شود، در مسیر آرمان های انقلاب نیست

 

 

 

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هر اقدامی که در آستانه سالگرد پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی، زمینه نا امیدی در جامعه را ایجاد کند، در مسیر آرمان های انقلاب محسوب نمی ‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در ستاد دهه فجر استان، با بیان اینکه مهم ترین اقدامی که می توان در راستای آرمان های شهدای انقلاب و به منظور ادامه راه انقلاب اسلامی و حفظ نظام انجام داد، ایجاد امید، شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: این رویکرد به معنای عدم نقد منصفانه و مشفقانه نیست، چرا که نقد درست خود موجب ایجاد فضای امید در جامعه می شود.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی در سخنان مختلف، برخی مسائل را تذکر می دهند، افزود: این تذکر، همان نقد منصفانه و مشفقانه بوده و برای اصلاح امور است؛ به گونه ای که این رویکرد، برای ایجاد امید آفرینی در جامعه، با تلاش مدیران و مسئولان کشور باید اتخاذ شود.
این مقام مسئول بر ضرورت حضور مدیران استان در تمام سطوح به منظور شرکت در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: حضور مدیران در برنامه ها، موجب ایجاد فضای امید در جامعه شده و همچنین زمینه مناسب برای پاسخ دادن به برخی مطالبات مردم ایجاد می ‌شود.
موسوی با بیان اینکه حضور مدیران در برنامه های دهه فجر نباید محدود به یک قوه و بخش باشد، تاکید کرد: خوشبختانه فضای همدلی و یکپارچگی زیادی بین مسئولان استانی وجود دارد؛ به طوری که تمام مسئولان استان، یک مجموعه واحد بوده و شکافی بین آنها وجود ندارد.
وی بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب دستاورهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تاکید کرد و گفت: اقدامات برجسته فراوانی طی ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی صورت گرفته است که باید دستگاه های اجرایی از طریق صدا و سیمای مرکز استان، این دستاوردها را به تصویر بکشند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در ۴۰ سال عمر انقلاب، رسیدگی زیادی به نقاط محروم، توسعه خدمات روستایی و توسعه حوزه آموزش عالی در کشور صورت گرفته است، افزود: در استان نیز اقدامات برجسته ای در حوزه سلامت، آموزش عالی، ایجاد ظرفیت ها و توسعه زیرساخت های مختلف انجام شده که تمامی این اقدامات، با انجام سرمایه گذاری و تفکر برنامه محور صورت گرفته است.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این اقدامات به این منظور نیست که مشکلی در کشور و استان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در کنار تمامی اقدامات صورت گرفته، کاستی ها و نواقصی نیز در استان وجود دارد که باید این نواقص، مورد توجه همه مدیران و مسئولان باشد.
موسوی به بارش برف طی روزهای اخیر و مسدود شدن راه ها اشاره کرد و گفت: از مصداق های عینی تلاش مدیران و زحمات صورت گرفته، اقدامات سریع و مناسب در برف روبی، بازگشایی محورهای مواصلاتی و کمک به در راه ماندگان است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد ارائه خدمات سریع در حوزه های مختلف از جمله حوزه ریلی هستیم، تاکید کرد: در این مدت، تمامی دستگاه ها زحمات زیادی برای برطرف کردن مشکلات مردم متحمل شدند که این زحمات، جای تقدیر دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رفاه پفکی…!
خبر قبلی
زنجان نیازمند توجه جدی به بافت فرسوده شهری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست