1. اخبار استان
  2. اقدام جدی برای بهبود شاخص های فرهنگی زنجان صورت گیرد

کد خبر: 8174

اقدام جدی برای بهبود شاخص های فرهنگی زنجان صورت گیرد

استاندار زنجان بر ضرورت اقدام جدی جهت بهبود شاخص های فرهنگی در زنجان تاکید کرد و گفت: تعامل و نزدیکی دستگاه های مرتبط برای ارتقا شاخص های فرهنگی و اجتماعی و همچنین منطبق شدن با واقعیات در برنامه‌ریزی‌ها ضروری است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به آمارهای ارائه شده از وضعیت استان در شاخص های فرهنگی، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای نظام و توانمندی های کشور در حوزه های مختلف به مردم به ویژه به نسل جوان بازگو شود.

استاندار زنجان برضرورت هم افزایی میان تمامی دستگاه های متولی حوزه اجتماعی و فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت: هم افزایی دستگاه های مرتبط برای ارتقا شاخص های فرهنگی و اجتماعی و همچنین منطبق شدن با واقعیات در برنامه‌ریزی‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: جوانان کشور باید نسبت به قرارگیری در جمع هم‌نوعان خود، از زندگی در محیط اجتماعی و نسبت به مدیران که خانواده خود را نیز شامل می شود احساس اشتیاق، نشاط و امید داشته باشند و برای فعالیت در جامعه آماده شوند.

مقام عالی اجرایی استان بر ضرورت برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت در راستای توسعه استان و به ویژه بهبود شاخص های فرهنگی و اجتماعی در زنجان تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی ارگان ها و دستگاه های مرتبط با تدوین برنامه عملیاتی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان تلاش شود و در برخی از آسیب های اجتماعی استان که به عنوان پایلوت کشوری جهت اجرای طرح های کاهش آسیب های اجتماعی معرفی کرده ایم تمهیدات لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: با جمع آوری و رصد تمامی اطلاعات فرهنگی و اجتماعی استان زنجان و تشکیل گروه کارشناسی و متخصص در این حوزه، ضمن تصمیم سازی و تصمیم گیری در شورای فرهنگ عمومی باید نسبت به بهبود شاخص های و آیتم های فرهنگی زنجان اقدام جدی صورت گیرد.

استاندار زنجان حذف موازی‌کاری ها در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و استفاده از توانمندی های هنرمندان بومی استان را خواستار شد و تصریح کرد: باید ضمن استفاده از توان و ظرفیت هنرمندان استان نسبت به ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی با مشارکت و حضور مردم اقدام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح ۲۰ پروژه اجرای طرح هادی در استان همزمان با ایام دهه فجر
خبر قبلی
ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان مکانیزه می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست