1. اجتماعی
  2. امروز روز تسویه حساب‌های سیاسی نیست

کد خبر: 5354

امروز روز تسویه حساب‌های سیاسی نیست

امروز روز تسویه حساب‌های سیاسی نیست

باید با افزایش همدلی، ملت را برای مقاومت عزتمندانه به صحنه آورد

مردم باید آخرین حلقه در تحمل فشارها باشند

 

 

 

استاندار زنجان با اشاره به شرایط حساس امروز کشور بر ضرورت وحدت و همدلی میان جناح‌های سیاسی داخلی تاکید کرد و گفت: امروز روز تسویه حساب‌های سیاسی و دعواهای جناحی نیست و امروز که دشمن بدنبال ایجاد فشار اقتصادی و تحریم ایران است باید اختلاف‌نظرها را کنار گذاشت و با وحدت ایستادگی کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست هم‌اندیشی سالانه اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان، با اشاره به ائتلاف شوم تشکیل شده میان اسرائیل، عربستان، آمریکا و منافقین که زمانی مزدوران صدام و امروز مزدوران ترامپ در ایران هستند، اظهار کرد: گروهک منافقین در گذشته نیز مشکلات فراوانی در ایران ایجاد کردند ولی از آنجاییکه ۵۰ درصد جمعیت کنونی کشور دوران پیش از انقلاب و ۴۰ درصد نیز جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، دوران خیانت این گروهک به ملت ایران را به یاد ندارند.
وی در ادامه به مسائل مختلف موجود در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر در این شرایط غفلت نموده و تسویه حساب های سیاسی و کینه ها در جامعه بروز کند، هر کدام از مسائل کشور می تواند به بحران بزرگی تبدیل شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه امروزه رئیس جمهور امریکا در افکار عمومی دنیا دیگر جایگاهی ندارد و بعنوان فردی که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست، شناخته شده است، یادآور شد: اکنون که افکار عمومی و سازمان های جهانی دیگر همراهی با دولت خودکامه امریکا در مقابله با ایران ندارند، می توان از قضاوت دولت ها و ملت های مستقل جهان بعنوان عزت جمهوری اسلامی ایران در اثبات حقانیتش استفاده نمود.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: امروز دولت امریکا بر روی جنگ اقتصادی علیه ایران متمرکز شده و قصد دارد با کمک گرفتن از صدها اقتصاددان با اِعمال تحریم های اقتصادی فشارهای فراوانی به ایران وارد کند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در انتقال فضای همدلی به تمامی بدنه دولت، افزود: امروز روز ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و وقت گذاشتن برای مردم است زیرا مردم باید آخرین رده در کشور باشند که فشارها و سختی ها را متحمل می شوند.
استاندار زنجان به سه راهکار اساسی در شرایط فعلی ایران اشاره کرد و گفت: راه اول تسلیم شدن در برابر دشمنان است ولی ملتی که در طول ۴۰ سال گذشته هرگز تسلیم نشده، امروز هم در مقابل دولت خودکامه امریکا تسلیم نخواهد شد، چرا که تسلیم شدن این کشور به منزله نادیده گرفتن خون ۲۳۵ هزار شهید است.
درویش امیری راهکار دیگر را مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان بدون کنار گذاشتن کینه ها و دعواهای سیاسی و جناحی دانست و گفت: در این راه هر یک از گروه های سیاسی کشور به دعواها و اختلاف نظرهای خود ادامه می دهند، بی صداقتی، بدبینی و انتقام در جامعه افزایش می یابد و مردم هزینه بالایی را در قبال ایستادگی خود متحمل خواهند شد.
وی سومین و بهترین راهکار را مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم ها و فشارهای دشمنان و حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی در کشور عنوان کرد و افزود: در این راه باید با اجرای دقیق قانون، با مفسدین اقتصادی در هر منصب و جایگاهی مقابله نمود تا حس همدلی، برادری، صفا و اعتماد به جامعه بازگردد و سرافرازی ملت ایران را بدنبال داشته باشد.
مدیر عالی اجرایی استان با تاکید بر اینکه با حفظ وحدت و انسجام و افزایش همدلی باید ملت را برای مقاومت عزتمندانه به صحنه آورد، تصریح کرد: نباید قانون اساسی را که خون بهای هزاران شهید است سلیقه ای اجرا نمود، هر زمان که انسجام، اتحاد، وحدت و برادری به جامعه برگردد ملت ایران پیروز خواهد بود.
استاندار زنجان یادآور شد: امروز روز نواختن ساز اختلاف و دعواهای سیاسی نیست، باید به جناح های سیاسی فرمان آتش‌بس داد تا همه در برابر هجمه های اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم و نگذاریم فشارها بیش از این بر مردم وارد شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشور نیاز به ساخت مسکن دارد یا نه؟
خبر قبلی
ابطال توهم تولید با چاپ پول
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست