انتخاب شهردار غیر بومی برای شهر زنجان، فرصت مناسبی است

 

نقد، سبب بها دادن مدیران به اندیشه‌های تخصصی دیگران می شود

انتخاب شهردار غیر بومی برای شهر زنجان، فرصت مناسبی است

 

 

 

 

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت نقد در جامعه، گفت:نقد، سبب بها دادن مدیران به اندیشه‌های تخصصی دیگران می شود.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری‌زنجان؛ سید بیوک موسوی در نشست مجمع ادوار شهرداران زنجان؛ با بیان اینکه نقد، سبب می شود تا مدیران با استفاده از خرد جمعی، تصمیم گرفته و به اندیشه های تخصصی دیگران، بها دهند، اظهار کرد: پیاده سازی جنبه‌های مشورتی نقادانه در سطوح مختلف مدیریتی استان، بسیار ضروری است.

وی افزود: گاهی در محافل خصوصی، نقدهایی در رابطه با عملکرد مدیران صورت می پذیرد که به دلایل مختلف، این نقدها جرات و جسارت انعکاس در جامعه پیدا نمی کند، لذا اعضای این مجمع می توانند با برگزاری جلسات مختلف، نقدها و اظهارنظرها را جمع آوری کرده و از طُرُق مختلف به گوش مدیران برسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجمع ادوار شهرداران از افراد با تجربه ای تشکیل شده که آشنایی کامل با الفبای مدیریت را دارند، یادآور شد: مجمع ادوار شهرداران از افراد زبده و کار آزموده ای تشکیل یافته که فراز و نشیب های متعدد مدیریتی را پشت سر گذاشته و متحمل مشقت های فراوان در دوران فعالیت خود شده اند، لذا یقیناً این افراد میتوانند منشا خیر و برکت و اثرات مثبت برای شهر زنجان باشند.

وی به خدمات مجمع ادوار شهرداران زنجان اشاره و اظهار کرد: خدمات مجمع ادوار شهرداران و همه آنهایی که روزگاری، مدیریت شهر زنجان را بر عهده داشته و برای پیشرفت و آبادانی شهر، بی وقفه تلاش کرده اند، نباید به فراموشی سپرده شود. ممکن است در بازه ای، تلاش ها و اقدامات برخی مدیران در غبار غفلت فرو رفته و مورد کم لطفی قرار گیرد، اما تاریخ، هیچ گاه این تلاش ها را فراموش نخواهد کرد.

موسوی با بیان اینکه همه شهرداران گذشته در زمان مدیریت خود، اثرگذاری لازم را برای زنجان داشته و خدمات هیچ یک از آنها قابل نفی نیست، تاکید کرد: انتخاب شهردار غیر بومی برای شهر زنجان، فرصت مناسبی است که باید مغتنم شمرده شود، چرا که ملاحظات، تعارفات معمول و رودربایستی ها در گذشته سبب می شد تا شهرداران بومی نتوانند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند، اما یک مدیر غیر بومی، راحت تر می تواند در امور شهری تصمیم گیری کند.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر استدلال منطقی در پسِ حرف های مدیری بوده و اراده ای قوی برای به نتیجه رساندن آن باشد، این امر نشان از توانمندی مدیر مربوطه دارد، افزود: خوشبختانه شهردار جدید زنجان در مدت اندک حضور خود در شهر، ضمن آشنایی با مشکلات موجود، تسلط و احاطه قابل قبولی به امور شهر پیدا کرده که این امر، نشان از شایستگی و کارآمدی وی دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
خبر قبلی
مسئولین نسبت به تحریک مردم توسط دشمن، هوشیار باشند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست