1. اخبار شهرستان
  2. انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد

کد خبر: 4605

انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد

انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد

 

 

 

شهردار منطقه ۲ زنجان با اعلام این مطلب نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی را غیر قابل انکار دانست و گفت: متاسفانه کارکردهای مثبت شهرداری در جامعه آنطور که باید و شاید اطلاع رسانی نمی شود و انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد .

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علی محمدی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسولین است، اظهار کرد: باید تلاش شود عملکرد شهردار ی برای مردم قابل لمس باشد .

وی همچنین توصیه کرد : تعامل و روابط نزدیکی با روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری برقرار کنید تا مجموعه شهردلری داشته باشید . مجموعه شهرداری بصورت یکدست و هماهنگ دیده شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان هم در این دیدار از برنامه های این واحد گفت و ابراز امیدواری کرد عملکرد تمامی مناطق شهرداری بصورت همسان به اطلاع همشهریان برسد .

مریم شعبانی با ذکر اینکه قصد داریم مناطق مختلف شهرداری را پوشش گسترده دهیم اطهار داشت : بخش عمده خوراک اصلی روابط عمومی مرکز توسط شهرداری های مناطق داده می شود و جا دارد تعامل گسترده ای بین روابط عمومی های سازمان ها برقرار کنیم .

وی روابط عمومی را هادی و مشاور ارشد سازمانی دانست و افزود : کارکرد روابط عمومی در عصر کنونی تغییر کرده و نگرش ها به این مجموعه عوض شده است و تلاش میکنیم همسان سازی کار کرد روابط عمومی را افزایش دهیم و بتوانیم با یک هارمونی و شکل واحد اطلاع رسانی کنیم .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مهم‌ترین نقش روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی مدیریت اطلاعات است
خبر قبلی
روابط عمومی، تلفیق علم با ذوق و هنر است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست