انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد
شهردار منطقه ۲ زنجان با اعلام این مطلب نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی را غیر قابل انکار دانست و گفت: متاسفانه کارکردهای مثبت شهرداری در جامعه آنطور که باید و شاید اطلاع رسانی نمی شود و انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد .
به گزارش “همدلیزنجان”؛ علی محمدی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسولین است، اظهار کرد: باید تلاش شود عملکرد شهردار ی برای مردم قابل لمس باشد .
وی همچنین توصیه کرد : تعامل و روابط نزدیکی با روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری برقرار کنید تا مجموعه شهردلری داشته باشید . مجموعه شهرداری بصورت یکدست و هماهنگ دیده شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان هم در این دیدار از برنامه های این واحد گفت و ابراز امیدواری کرد عملکرد تمامی مناطق شهرداری بصورت همسان به اطلاع همشهریان برسد .
مریم شعبانی با ذکر اینکه قصد داریم مناطق مختلف شهرداری را پوشش گسترده دهیم اطهار داشت : بخش عمده خوراک اصلی روابط عمومی مرکز توسط شهرداری های مناطق داده می شود و جا دارد تعامل گسترده ای بین روابط عمومی های سازمان ها برقرار کنیم .
وی روابط عمومی را هادی و مشاور ارشد سازمانی دانست و افزود : کارکرد روابط عمومی در عصر کنونی تغییر کرده و نگرش ها به این مجموعه عوض شده است و تلاش میکنیم همسان سازی کار کرد روابط عمومی را افزایش دهیم و بتوانیم با یک هارمونی و شکل واحد اطلاع رسانی کنیم .