انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان های همیاری شهرداری های استان با آذربایجان غربی

تفاهم نامه همکاری مابین سازمان های همیاری شهرداری های استان زنجان و استان آذربایجان غربی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان امضا شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سازمان های همیاری شهرداری‌های استان زنجان و استان آذربایجان غربی به لحاظ داشتن مشترکات سازمانی از جمله زمینه های فعالیت اقتصادی، فنی، عمرانی و گردشگری و همچنین نزدیکی دو استان از نظر فرهنگی و اجتماعی به یکدیگر زمینه ساز همکاری های پیش رو شده است.

اردیبهشت ماه امسال شهرداران استان زنجان طی سفری به ارومیه، بازدیدی از روند فعالیت های سازمان همیاری شهرداریهای استان آذربایجان غربی داشتند که در این سفر مقرر شد تفاهم نامه ای جهت هم افزایی فعالیت های مشترک تهیه و تنظیم گردد که این امر در سفر ابراهیمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان غربی به زنجان تحقق یافت.

طی این تفاهم نامه تبادل تجربیات و پیشنهادات کارشناسی و تخصصی مابین مدیران و کارشناسان دو مجموعه در راستای افزایش بهره وری و ارتقا عملکرد سازمانی به انجام خواهد رسید، مطالعه، شناسایی و تعریف فعالیت های مشترک با هدف درآمدزایی در حوزه های تخصصی آموزشی ، اقتصادی ، گردشکری و عمرانی از دیگر موارد همکاری فیمابین می باشد.

همچنین همکاری در حوزه های بازرگانی، تجاری ، صنعتی و تولیدی مشترک، صادرات محصولات تولیدی دو استان و همکاری در خصوص تامین مصالح، تجهیزات و اقلام مورد نیاز شهرداری های دو استان متناسب با مزیت ها و پتانسیل های طرفین خواهد بود.

ایجاد زمینه و بستر مناسب برای تبادل نظر و انتقال تجربیات موفق عملیاتی و نیز فعالیت های مشترک گردشگری و صنایع دستی از جمله اعزام تورهای مسافری متناسب با مناطق گردشگری ، تفریحی و توریستی طرفین و همچنین معرفی و عرضه متقابل صنایع دستی و اقلام هنری بومی از موضوعات مهم همکاری سازمانهای همیاری شهرداریهای استان زنجان و استان آذربایجان غربی در قالب تفاهم نامه همکاری می باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فعالیت نخستین کلینیک معدن کشور در استان آغاز می‌شود
خبر قبلی
۵۰ هکتار از اراضی ماهنشان در آتش سوخت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست