1. اخبار شهرستان
  2. اولویت توسعه شهرستان سلطانیه حوزه گردشگری است

کد خبر: 5627

اولویت توسعه شهرستان سلطانیه حوزه گردشگری است

اولویت توسعه شهرستان سلطانیه حوزه گردشگری است

سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری سلطانیه

 

 

فرماندار سلطانیه با اشاره به اولویت های توسعه ای شهرستان سلطانیه، گفت: اولویت نخست توسعه شهرستان سلطانیه در حوزه گردشگری تعریف شده و ظرفیت های این حوزه در سلطانیه بالا است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسین رحمانی در حاشیه بازدید از جشنواره روستا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سلطانیه یک ظرفیت مهم برای استان زنجان محسوب می شود، اظهار کرد: شهرستان سلطانیه ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که اگر افراد خارج شده از شهرستان نیز لحاظ شود این جمعیت به ۲۵۰ هزار نفر می رسد که البته این آمار رسمی نیست.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان سلطانیه  بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است، افزود: از این میزان ۴۴ میلیارد تومان مربوط به واحد GTI پارسیان و طرح های توسعه ای آن بوده و در کنار این واحد صنعتی واحدهای بزرگی همچون مرغک با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

فرماندار سلطانیه از تلاش های صورت گرفته برای آماده سازی شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات زیادی برای تامین زیرساخت های این شهرک صنعتی صورت گرفته و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد که با تکمیل آن زمین های این شهرک در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد.

وی از توسعه راه های سلطانیه گفت و تاکید کرد: مسیر روستای ویر که به معبد داش کسن منتهی می شود در آینده آسفالت ریزی خواهد شد و مسیرهای چهاربانده زنجان-تاکستان در دست اقدام محور و سلطانیه-خدابنده-کبودرآهنگ نیز در حوزه شهرستان سلطانیه دارای ۶۰ درصد پیشرفت است.

رحمانی از ورود یک سرمایه گذار بومی ساکن کشور ترکیه برای ساخت مجمع خدمات، رفاهی و گردشگری به سلطانیه خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت تالار، رستوران و ایجاد شرایط بالن سواری در دشت سلطانیه و بر فراز آثار تاریخی در دست بررسی و اقدام خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سالانه ۱۲۰ هزار تن انگور در شهرستان ابهر تولید می‌شود
خبر قبلی
۹ میلیارد تومان در حوزه عمران روستایی ماهنشان هزینه شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست