1. اجتماعی
  2. ایجاد امید برای جوانان ضروری است

کد خبر: 4522

ایجاد امید برای جوانان ضروری است

ایجاد امید برای جوانان ضروری است

با استفاده از نخبگان جوان در عرصه مدیریتی باید کادرسازی شود

 

 

 

استاندار زنجان امید را برای انسان ها امری مطلوب ولی برای جوانان بسیار ضروری خواند و به جوانان توصیه کرد: جوانان نباید هرگز امید خود را در زندگی از دست بدهند چرا که امید به جوانان توانی مضاعف می دهد تا بر مشکلات چیره شوند و موفقیت را بدست آورند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در جشنواره نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، با اشاره به وجود چند میلیون جمعیت جوان در کشور اظهار کرد: باید رفتار، عمل و تصمیم‌گیری در کشور به گونه‌ای باشد که هر روز را برای جوانان سرشار از نشاط و امید نماید.
وی جوانان کشور را مهمترین سرمایه و محور حرکت در جامعه عنوان کرد و گفت: ایران از جمله کشورهایی است که از سرمایه جمعیت جوان به میزان بالایی برخوردار است، این نیروهای جوان در حرکتهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی پیشرو هستند و این درحالی است که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان بدلیل اِعمال سیاست های کنترل جمعیت از این سرمایه جوان بی بهره هستند.
مقام عالی استان با بیان اینکه می توان جوانان امروز را در دو گروه دسته‌بندی کرد، اظهار داشت: برخی از جوانان امروز جامعه دارای روحیه با نشاط و امید به آینده هستند ولی گروهی از جوانان دچار ناامیدی شده و همواره به عقب برمیگردند.
استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان در مدیریت کشور و تربیت نسل جدید در عرصه های مدیریتی خاطرنشان کرد: با استفاده از فرهیختگان و نخبگان جوان در عرصه های مدیریتی باید کادرسازی صورت گیرد.
وی به تشکیل مجمع مشاورین جوان استاندار در زنجان و عضویت اعضای این مجمع در کارگروه های مهم استانی اشاره کرد و ادامه داد: با تربیت و بکارگیری نیروهای نخبه جوان، جریان مدیریتی در استان زنجان با جوان‌گرایی پوست‌اندازی می کند تا میدان و عرصه عمل برای جوانان استان فراهم شود.
درویش امیری به دستیابی آسان همه جوانان به اطلاعات و تکنولوژی و دانش روز دنیا از طریق رسانه ها و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امکانات اینترنتی و فضای مجازی موجب دسترسی آسان به منابع علمی و پژوهشی می شود که چنانچه در راستای توسعه مورد استفاده قرار گیرد بسیار مفید و سازنده خواهد بود.
مدیرعالی استان با انتقاد از برخی تصمیمات که مانع نشاط و شادابی اجتماعی می شود، هشدار داد: هرچه موجب جلوگیری از شادابی جوانان در جامعه شود زمینه ابتلا به آسیب های اجتماعی را بیشتر خواهد کرد.
استاندار زنجان نسل جوان را نسلی کنجکاو و پرسشگر توصیف کرد و گفت: این روحیه پرسشگری باید با اخلاق و منطق همراه شود چراکه اعتراض، پرخاشگری و عصبانیت های غیرمنطقی نتیجه‌ای جز خسارت بدنبال نخواهد داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خشکسالی بزرگ می‌آید!
خبر قبلی
زنجان ظرفیت بزرگی برای تبدیل شدن به قطب آشپری دنیا را دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست