1. اجتماعی
  2. ایجاد قرارگاه مبارزه با جرایم زمین خواری در زنجان

کد خبر: 10825

ایجاد قرارگاه مبارزه با جرایم زمین خواری در زنجان

رئیس کل دادگستری زنجان از ایجاد قرارگاه مبارزه با جرایم زمین خواری به فرماندهی مدعی‌العموم خبر داد و گفت: ۲۱ مورد باغ ویلای در حال ساخت، تخریب شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‎الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به ایجاد قرارگاهی به فرماندهی دادستانی مرکز استان با عنوان قرارگاه مبارزه با جرایم زمین خواری، افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات مستمر جهت مبارزه با زمین‌خواری و تبدیل به وضع سابق کردن اراضی و حفظ حقوق عامه، در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان، تصریح کرد: برابر مصوبه جلسه مذکور مقرر شد؛ سریعا قرارگاهی به فرماندهی دادستانی مرکز استان با عنوان «قرارگاه مبارزه با جرایم زمین» ایجاد و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای عملیات مستمر جهت مبارزه با زمین‌خواری و اعاده به وضع سابق کردن اراضی و حفظ حقوق عامه در این قرارگاه صورت گیرد، لذا به قید فوریت اولین جلسه قرارگاه مذکور در مورخ ۳۱. ۴. ۹۸ تشکیل شد.

صادقی نیارکی اظهار کرد: مقرر شده جهاد کشاورزی و امور اراضی استان زنجان با همکاری سایر اعضا و تامین بخشی از امکانات و ماشین‌آلات سنگین از جمله لودر و بیل مکانیکی از طرف ادارات شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل و بنیاد مسکن با حضور مستمر احدی از معاونین دادستان در یک اقدام برنامه‌ریزی شده و هماهنگ به صورت ضربتی در مدت زمان حداکثر ۱۰ روز طبق مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اشاره شده نسبت به قلع و قمع ۱۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حال انجام اقدام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پارلمان محلی زنجان از ریاست دویران تا حمیدی
خبر قبلی
حمیدرضا حمیدی رئیس شورای اسلامی شهر زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست