1. اخبار شهرستان
  2. ایجرود، محروم ترین شهرستان استان زنجان است

کد خبر: 5576

ایجرود، محروم ترین شهرستان استان زنجان است

 

ایجرود، محروم‌ترین شهرستان استان زنجان است

فضای همدلی در ایجرود برای توسعه شهرستان بسیار بالا است

 

 

 

فرماندار ایجرود در پاسخ به سوال همدلی زنجان در خصوص رتبه صنعتی و توسعه ای ایجرود در بین شهرستان های استان زنجان، گفت: ایجرود، محروم ترین شهرستان استان زنجان در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان ایجرود طی سال های اخیر در برخی از آیتم ها پیشی گرفته است، اظهار کرد: نزدیکی به مرکز استان از جمله مزیت های این شهرستان بوده که تلاش شده از آن بهره لازم برای توسعه شهرستان ایجرود برده شود.

وی با اشاره به اینکه دو ناحیه صنعتی در شهرستان ایجرود وجود دارد، افزود: این دو ناحیه صنعتی دارای مشکلاتی هستند که تلاش شده مشکلات آن ها مرتفع و استقرار واحدهای صنعتی در آن ها توسعه یابد که تاکنون در واحدهای تولیدی استان ۷۶۰ نفر مشغول به کار شده اند.

این مقام مسئول از فعالیت هفت خانه ورزش در هفت روستای این شهرستان خبر داد و یادآور شد: تلاش می شود تمامی روستاهای شهرستان دارای خانه ورزش باشند و خوشبختانه اقدامات توسعه زیادی برای روستاهای ایجرود در دست اقدام است.

وی از ارتقای کیفیت آب شرب روستایی شهرستان ایجرود گفت و تاکید کرد: شاخص کیفیت آب شرب روستایی ایجرود از ۴۲ به ۶۴ درصد افزایش یافته و کیفیت آب با رشد ۵ درصد همراه بوده که تلاش می شود تا آخر سال به ۱۰ درصد ارتقا یابد.

سلیمی به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان ایجرود برای هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی برای هفته دولت تدارک دیده شده و ۵۸ پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی نیز در شهرستان ایجرود وجود دارد.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه اعتبارات این ۵۸ پروژه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: ۴۴ طرح قابل بهره برداری و ۱۴ طرح کلنگ زنی بوده که طرح های قابل افتتاح دارای اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان و کلنگ زنی نیز ۷ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان است.

وی از وجود پنج پروژه قابل افتتاح صنعتی در شهرستان ایجرود طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای روستاهای شهرستان برنامه های مختلف پیش بینی شده که یکی از مهم ترین آن برنامه “یک روستا یک محصول” است که سه صنعت روستایی نیز در این راستا به بهره برداری می رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۷۰ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود
خبر قبلی
چرا احمد نصیری رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نشد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست