1. اخبار شهرستان
  2. بازگشایی معابر داخل پادگان زنجان عملیاتی می شود

کد خبر: 6949

بازگشایی معابر داخل پادگان زنجان عملیاتی می شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی معابر داخل پادگان، گفت: یکی از موضوعاتی که دغدغه مردم و مسئولان در شهر زنجان بوده بازگشایی محور داخلی پادگان است که پیگیری لازم صورت گرفته و با انجام توافقات لازم عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سجاد خدایی باز حضور در دفتر همدلی‌زنجان، به سوالات خبرنگار همدلی‌زنجان پاسخ داد و در خصوص وضعیت فعلی پروژه های عمرانی شهر زنجان، اظهار کرد: تفاهم نامه ای در این راستا منعقد شده و لایحه ای از طرف شهرداری دریافت کردیم و شورای شهر تاکید دارد که این پروژه نیز همچون پروژه گلشهر با برنامه زمان بندی انجام شود. اجرای این پروژه طی مدت هفت ماه با ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار می شود.

وی به پروژه بزرگ سبزه میدان اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ سبزه میدان قدمت ۳۰ تا ۴۰ ساله دارد، برآورد قبلی هزار میلیارد تومان برای سه فاز اجرایی بود. بودجه شهرداری زنجان در حوزه عمرانی باید سال ها هزینه آن می شد و مشکلات کمبود نقدینگی در این راستا وجود داشت. سیاست شورا این بود که مگر تمام مردم در مرکز شهر ساکن هستند یا تردد دارند. با عقلانیت تصمیم بر اصلاح طرح توسط مشاور اولیه گرفته شد. طرح اولیه را هم خود مشاور فعلی بود و مشاور بعد از این اصلاحات عنوان کرد که الان طرح در مسیر درست قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پروژه منطبق بر واقعیت ها ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: پروژه را سعی می کنیم قبل از پایان سال آغاز کنیم. نگاه شورای پنجم بر تکیه ظرفیت های داخلی استان برای اجرای آن همچون پل گلشهر است.

وی با بیان اینکه پروژه پیاده راه  زنجان نیز با۳۵۰ متر طول و ۲۲ متر عرض در حال اجرا است، افزود: این پروژه از پروژه های مهم شهر زنجان محسوب می شود که اهمیت آن نه به خاطر حجم بلکه به خاطر اهمیت فرهنگی و اجتماعی و اقدام و رویکرد جدید در مدیریت شهری است. این پروژه منطبق بر زمان‌بندی صورت گرفته در حال انجام است و مبلمان وتجهیزات آن نیز خریداری شده و در زمان مورد نیاز نصب می‌شود. هم اکنون عملیات اجرایی آن بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خدایی به وضعیت اجرایی پارک بانوان غرب اشاره کرد و گفت: برای اجرای پارک بانوان غرب پیگیری های مستمر صورت گرفته و هم اکنون این پروژه ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: پروژه گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تقریبا از زمان بندی نیز کمی جلوتر است. در خصوص پروژه های عمده و کلان رضایتمندی خوبی داریم. خوشحالی با اعتماد به پیمانکاران بومی و داخلی اولین قدم در صرف خواستن و توانستن را برداشتیم. امیدواریم در سایر پروژه ها نیز این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فزیکی پروژه ها به تفکیک در مناطق سه گانه و مرکز مشخص شده است، اظهار کرد: در شهرداری مرکز پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۸۸ درصد، منطقه یک ۷۰ درصد، منطقه دو ۶۰ درصد و منطقه سه ۷۰ درصد برآورد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بوده است.

خدایی از پیگیری بازگشایی محورهای زینبیه غربی در فاز دوم خبر داد و گفت: محور زینبیه غربی فاز نخست به بهره برداری رسیده و فاز دوم تملک و تخریب املاک در مسیر بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و ادامه آن در حال انجام است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تاثیر معدل بر کنکور؛ آری یا نه ؟
خبر قبلی
آیا موج بعدی افزایش قیمت ها در راه است؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست