بازگشایی معابر پیرامون پادگان زنجان با جدیت در حال انجام است

مدیر کل دفتر فنی،حمل و نقل ترافیک استانداری زنجان گفت: هماهنگی های لازم به منظورانجام عملیات عمرانی برای بازگشایی معابر پیرامون پادگان صورت پذیرفته است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسرافیل نیازی در حاشیه بازدید از بازگشایی معابر داخل پادگان با بیان این مطلب، اظهار کرد: مقرر شد در راستای احداث معبر حدفاصل میدان ارتش به سمت کوی نصر به ترتیب ابتدا نسبت به احداث دیوار از داخل پادگان تا تقاطع امتداد خیابان اول شهرک کارمندان (تقاطع کوی نصر) با نصب تجهیزات لازم از قبیل دوربین و سیم خاردار و سپس نسبت به احداث سردرب و ..توسط شهرداری اقدام گردد.
به گفته وی در راستای اجرای ادامه معبرخیابان اول شهرک کارمندان به خیابان عاصم زنجانی برابر طرح تفصیلی مصوب شهر زنجان ،شهرداری نسبت به انجام اقدامات عمرانی از قبیل تسطیح، زیرسازی و آماده سازی معبر مذکور اقدام می کند.
نیازی خاطر نشان کرد: حد فاصل دیوارهای شمالی و جنوبی امتداد خیابان اول شهرک کارمندان به خیابان عاصم زنجانی یک دهنه زیر گذر برای استفاده سواره و پیاده در جهت ارتباط ضلع شمالی و جنوبی پادگان توسط شهرداری احداث می گردد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان یادآور شد: جابجایی و احداث تاسیسات شهری موجود از قبیل تیر چراغ برق، آب و گازواقع در مسیر اقدامات عمرانی، بر عهده شهرداریست.
به گفته نیازی دفتر فنی استانداری زنجان به منظور تسریع در بهره برداری از معابر مورد نیاز شهروندان با جدیت اقدامات عمرانی مربوط به بازگشایی معابر پیرامون پادگان را رصد می کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیمه عمر پول چیست؟
خبر قبلی
تولید بالغ بر ۱۳۰ هزار تن انواع فرآورده‎های دامی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست