بانوان سنگنورد زنجانی نفرات برگزیده مسابقات انتخابی تیم‌ملی

بانوان سنگنورد زنجانی نفرات برگزیده مسابقات انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی در زنجان شدند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  این رقابت ها به میزبانی استان زنجان برگزار و در این رقابت ها محیا دارابیان و الناز رکابی قهرمان و نایب قهرمان کمباین شدند و با کسب این مقام افتخار دیگری برای استان به ارمغان آوردند.

رقابت‌های درون اردویی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی ایران برای شرکت در انتخابی مسابقات مقدماتی المپیک در دو بخش زنان و مردان برگزار شد. این مسابقات که به مدت دو روز در سالن اختصاصی سنگنوردی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

۸ بانو در رقابت های کمباین از استان های مختلف رقابت کردند تا مسیر اعزام به رقابت‌های انتخابی آسیا که در حکم کسب سهمیه المپیک توکیو است را هموار کنند. در رشته ی کمباین متشکل از سه بخش بولدرینگ، سرطناب و سرعت دختران زنجانی گل کاشتند.

رقابت ها در سه بخش کمباین بدین شکل برگزارشد:

▪️در سرعت محیا دارابیان اول، الناز رکابی دوم و کبری لک زایی فرد سوم
▪️در بولدرینگ الناز رکابی اول، محیادارابیان و راحیل رمضانی دوم مشترک
▪️و در سرطناب محیا دارابیان اول، الناز رکابی دوم و راحیل رمضانی سوم شدند.
◾️که در مجموع امتیازات در سه بخش کمباین محیا دارابیان قهرمان و الناز رکابی نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شدند و راحیل رمضانی از همدان نیز مقام سوم این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

گفتنی است:محیا دارابیان قهرمانی نوجوانان آسیای هند در رشته ی بولدرینگ و نایب قهرمانی نوجوانان آسیای هند در سرطناب را در سال۹۸ در کارنامه ی ورزشی دارد.

الناز رکابی نیز قهرمانی کاپ بزرگسالان آسیا در بولدرینگ در سال۹۷ و حضور در انتخابی المپیک فرانسه که با حضور ۲۰ نفر اول دنیا برگزار شد را در کارنامه خود دارد. مسابقات درون اردویی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی در ماده سرعت ساحلی مردان نیز به میزبانی سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

اردوی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی کمباین طی چند مرحله و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به رقابت‌های انتخابی آسیا که در حکم کسب سهمیه المپیک توکیو است، برگزار و اردوی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی سرعت ساحلی مردان نیز با هدف انتخابات ورزشکاران برتر به منظور اعزام به رقابت‌های ساینای چین به انجام رسید.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رضا میرکریمی کارگردان زنجانی به کرونا مبتلا شد
خبر قبلی
ادامه پایداری شرایط جوی در زنجان تا هفته آتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست