باید نحوه انتقال آب سد حسن ابدال و حق آبه های آ‌ن تعیین تکلیف شود

نماینده شهرستان زنجان در شورای اسلامی استان زنجان گفت: باید نحوه انتقال آب سد حسن ابدال و حق آبه های آ‌ن تعیین تکلیف شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  سجاد خدایی در جلسه مشترک اعضای شورای استان و مدیرکل منابع طبیعی وابخیزداری استان زنجان با بیان اینکه بیش از پنج میلیون تن پسماند روی در زنجان دپو شده که می توان از آن به عنوان ظرفیت و پشتوانه مالی استان بهره برد، اظهار کرد: نحوه مالکیت و میزان مستحدثات اغلب فضاهای سبز اعم از پارک ارم ،پارک ملت ،خانه بوران و …به گونه ایست که سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری ندارد.باید برای رفع این مشکل و رونق سرمایه گذاری تدبیری اتخاذ کرد.
وی با بیان اینکه نه تنها مردم بلکه مسئولان نیز به این باور نرسیده اند که با بحران آب مواجهیم، افزود: عدم رعایت الگوی مصرف توسط مردم و نحوه اولویت بندی پروژه ها توسط مسئولان مبین بی تفاوتی آن ها نسبت به بحران جدی آب است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بحران آب، خشکسالی و معضل فاضلاب بیخ گوش ما قرار دارد، یادآور شد: روان آب های جنوب شهر، آب های زیر زمینی برآمده از خانه مردم ،فاضلاب راشا کاسپین و…بدون هیچ گونه مدیریت و بازچرخانی از مدار مصرف خارج می شود و هرز می رود.
وی با بیان اینکه در بودجه ۹۷ پیشنهاد داده ام با استقرار مخزن و حفر چند حلقه چاه آب های زیر زمینی و روان آب های جنوب و غرب شهر زنجان را مدیریت شود، خاطرنشان کرد: این اقدام باید برای پویایی زنجانرود و تامین نیاز آبی صنایع و فضای سبز شهری مورد بهره برداری قرار گیرد.
خدایی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی گزارشی از اقدامات صورت گرفته بر روی اراضی ملی و اراضی که به عنوان اراضی ملی خلع ید کرده است ارایه دهد، اظهار کرد: با شفاف سازی اقدامات و برنامه ها این انتظار را داشته باشید که مردم نگاه مثبت تری نسبت به فعالیت های این اداره کل داشته باشند.  به منظور تکریم ارباب رجوع،کاهش زمان و هزینه مراجعات معاونت های منابع طبیعی را در یک ساختمان مستقر نمایید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عواید بهره‌برداری از معادن وصول نمی شود
خبر قبلی
اسماعیل دویران رئیس کمیسیون شهرسازی مجمع مشورتی کلان شهر های کشور شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست