بخشودگی ۵۵ میلیارد تومانی بدهی واحدهای تولیدی استان زنجان در سال ۹۵

بخشودگی ۵۵ میلیارد تومانی بدهی واحدهای تولیدی استان زنجان در سال ۹۵

زنجانی مردمانی خیر و با روحیه مشارکت‌پذیری بالا هستند

 

استاندار زنجان به اقدامات حمایتی دولت در استان از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در غالب کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید بدهی ۵۵ میلیارد تومانی واحدهای تولیدی به بیمه تامین اجتماعی، مالیات و بانک ها بخشوده شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست هم اندیشی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با صاحبان صنایع، واحدهای تولیدی و اصناف استان زنجان، با بیان اینکه از مجموع ۵۵ میلیارد تومانی که برای واحدهای تولیدی بخشیده شده ۳۲ میلیارد تومان مربوط به بدهی مالیاتی بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات حمایتی زیادی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان از حقوق دولت و مردم توامان دفاع می کنیم، افزود: دولت تلاش می کند شرایط لازم برای توسعه تولید و اشتغال فراهم کند و سیاست دولت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نهایت دست گیری از مردم بوده است.

این مقام مسئول از تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای استانی طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: با همراهی تمامی مودیان سهم درآمدهای استانی بیش از پیش بینی صورت گرفته محقق شد که هر چند این اتفاق رقم خورد اما بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه های جاری استان در سال محاسبه شده است.

وی با بیان اینه بودجه بخش عمرانی استان طی سال گذشته ۱۱۹ میلیارد تومان بوده است، افزود: ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه یارانه واریزی به عموم مردم استان بوده و دولت مطالبات ۳۰۰ میلیارد تومانی از بخش های مختلف به ویژه بخش تولید استان دارد.

درویش امیری در بخش دیگری از سخنان خود استقبال صاحبان صنایع از این نشست هم اندیشی را یادآور شد و تاکید کرد: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با ابتکار دولت جلسات مستمری دارد و به دبیرخانه آن نیز در خصوص تقویت حضور بخش خصوصی تاکیداتی شده که می توان از این فرصت برای حضور صاحبان و فعالان صنایع و واحدهای تولیدی استان بهره برد.

استاندار زنجان استان زنجان را دارای تاریخ و پیشیه غنی تمدنی برشمرد و تاکید کرد: این استان در تاریخ مرجعیت کشور و حوزه فقه شخصیت های برجسته ای داشته و همواره کانون توجه بوده است.

وی به آثار تاریخی و تمدنی استان اشاره و خاطرنشان کرد: آثار فاخری همچون گنبد سلطانیه و بنای رختشویخانه در مکنار مردان نمکی با ۳ هزار و ۸۰۰ سال قدمت نشان از مدنیت و تاریخ غنی زنجانی ها دارد.

درویش امیری زنجانی ها را مردمانی خیر و با روحیه مشارکت پذیری بالا عنوان کرد و یادآور شد: خیر و خیرات در این شهر و استان سربلند بوده و افتخار ۴۰ ساله از خود به جای گذاشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نظام مالیاتی کشور سرمایه‌گذار را فراری ندهد
خبر قبلی
آمار ورودی به زندان‌های استان بیش از ۵ هزار نفر طی سال ۹۵
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست