بخش عمده درآمدهای استان زنجان از محل سرمایه‌گذاری خارجی است

بخش عمده درآمدهای استان زنجان از محل سرمایه‌گذاری خارجی است

وصول ۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی از سرمایه‌گذاری خارجی

 

 

 

استاندار زنجان با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از درآمدهای استان مربوط به سرمایه گذاری های خارجی است، گفت: استان زنجان طی سالهای گذشته در جذب سرمایه گذاری خارجی علمکرد مطلوبی داشته و خوشبختانه سهم عمده درآمدهای استان زنجان از محل سرمایه گذاری خارجی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در جلسه ستاد تجهیز درآمدهای استان، با بیان اینکه مطابق گزارش های ارائه شده در طول شش‌ماهه نخست امسال، ۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی از محل سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان وصول شده است، اظهار کرد: سرمایه گذاری های خارجی صورت گرفته در نقاط مختلف استان در رشد درآمدهای استان تاثیر قابل توجهی داشته و در توسعه شهرها و روستاهای استان نیز بسیار موثر واقع شده است.
وی تشریح مناسب وضعیت درآمدهای استان و تاثرات توسعه ای آن در جامعه را توسط دستگاه های متولی ضروری دانست و افزود: باید دفاع مناسبی از وضعیت وصول درآمدهای استان صورت گیرد و عملکرد دولت در زنجان به صورت کارشناسی و شفاف به مردم ارائه شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه برخی تصور می کنند بار اصلی وصول مالیات در استان بر دوش مالیات مشاغل است، خاطرنشان کرد: این موضوع تصور درستی نبوده و سهم عمده درآمدهای استان زنجان از بخش های مختلف و عمدتا از سرمایه گذاری های صنعتی و تولیدی به ویژه بخش خارجی آن تامین می شود.
وی در خصوص ترسیم سناریوهای لازم برای افزایش سهم درآمدهای استان و پیشنهاد به مرکز برای سال آتی نیز اظهار کرد: باید سناریوهای کارشناسی و منطقی مورد بررسی قرار گیرد و افزایش سهم استان زنجان بر این اساس پیشنهاد شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حکمرانی و عوامل خارجی
خبر قبلی
کاهش ۱٫۸ درصدی ضایعات کمباین در مزارع گندم استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست