1. اخبار استان
  2. برخورد با افرادی که مانع تحقق سرمایه گذاری در استان شوند

کد خبر: 571

برخورد با افرادی که مانع تحقق سرمایه گذاری در استان شوند

 

درآمدهای گمرک زنجان به ۱۱۸ میلیارد تومان رسیده است

برخورد با افرادی که مانع تحقق سرمایه گذاری در استان شوند

 

استاندار زنجان از رونق شاخص های گمرک زنجان خبر داد و گفت: در سال ۹۴ درآمد گمرک استان ۷۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که این میزان در سال گذشته به ۱۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسدالله درویش امیری در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان استان زنجان٬ با بیان اینکه ٬ اظهار داشت: شاهد افزایش صادرات استان طی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ هستیم. صادران استان در سال ۹۴ به میزان ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که در سال گذشته به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی بازار را یک تشکل قدیمی و نهاد مدنی مهم تاریخی در کشور برشمرد و افزود: اهمیت اجتماعی بازار در جامعه انکارناپذیر بوده و هویت بازارها در کشور دارای ماهیت معنوی است.

این مسئول خواستار اهتمام بازاریان برای خرید مردم از تولیدات داخل کشور شد و تاکید کرد: قبل نقش بازار و از تلاش بازاریان برای این اقدام مهم واحدهای تولیدی باید کیفیت مخصولات تولیدی خود را ارتقا دهند. باید کیفیت کالای تولید داخل دارای توان رقابت با نمونه های مشابه آن باشد.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همراهی همه نهادهای جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید شرایط بگونه ای شود که موز فعالیت واحد تولیدی داده شود اما نهاد دیگر مخالفت کند. همه دستگاه ها از جمله دستگاه های قضایی، انتظامی و اجرایی در این راستا مسئول هستند.

درویش امیری اقدامات دولت در حوزه برق و انرژی را برای استان زنجان را یادآور شد و گفت: استقرار سه نیروگاه مهم با مشارکت شرکت هیوندای کره جنوبی٬ سرمایه گذار چینی و شرکت طرح و تولید مپنا در استان انعققد قرارداد شده و پیگیر بازگشایی فاینانس برای آن ها هستیم.

استاندار زنجان بر حمابت کامل از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در استان زنجان تاکید کرد و اظهار داشت: از هر تولیدکننده ای که برای اشتغال جامعه اقدام کند حمایت می کنیم و شخصا اگر مجموعه و افرادی برای بخش خصوصی و سرمایه گذار مانع و مشکل ایجاد کنند برخورد مقتضی صورت خواهم داد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سهم سرمایه گذاری صنعتی استان زنجان از کشور ۲.۱۴ درصد است
خبر قبلی
آماده باش ناوگان روسیه در دریای خزر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست