1. اجتماعی
  2. برخی کارکنان شهرداری زنجان کاری برای انجام دادن، ندارند!

کد خبر: 2741

برخی کارکنان شهرداری زنجان کاری برای انجام دادن، ندارند!

 

برخی کارکنان شهرداری زنجان کاری برای انجام دادن، ندارند!

برخی تغییرات تسویه حساب شخصی است

 

 

 

 

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مشکلات موجود در بدنه شهرداری زنجان، گفت: برخی کارکنان شهرداری زنجان کاری برای انجام دادن ندارند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسماعیل دویران در نشست علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه این کارکنان در زمان حضور خود عملا اقدامی برای انجام امور ندارند و زمان خود را با بطالت سپری می کنند، اظهار کرد: شهردار زنجان در نخستین فرصت باید فعالیتی برای این افراد تعریف و نسبت به ساماندهی شرایط فعلی اقدام کند.

وی از جذب ۴۵ نیروی در بخش فضای سبز شهرداری زنجان طی سال ۹۱ خبر داد و افزود: تمامی این افراد هم اکنون در بخش اداری مشغول کار هستند و باید به بخش های اصلی و محل قبلی خدمت خود بازگردانده شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان برخی تغییرات در شهرداری زنجان را تسویه حساب شخصی عنوان کرد و یادآور شد: مطابق بررسی های صورت گرفته برخی تغییرات در بدنه شهرداری بدون منطق اداری بوده و با اهداف شخصی صورت گرفته که شهردار زنجان جابجایی نیروها را بررسی کند؛ چرا که باید دلایل و منطق اداری مشخص برای این ارائه شود.

وی به برخی مشکلات در بدنه اداری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: مکاتبات صورت گرفته در شهرداری به دلایلی توسط ۱۸ نفر روئیت می شود که این شرایط موجب پخش شدن اطلاعات و بروز مشکلات احتمالی می شود که مناسب نیست.

دویران با بیان اینکه در دبیرخانه شهرداری هفت تا هشت نیرو فعالیت دارند، افزود: مجموع فعالیت ها می تواند توسط دو نفر انجام شود اما بقیه نیروها به دلیل عدم توانایی نیروهای اصلی در تایپ نامه ها برای انجام اموری همچون تایپ مشغول فعالیت هستند که این شرایط موجب روئیت محتوای نامه ها توسط افراد زیادی می شود.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید در شورای پنجم عملکردها مورد رضایت مردم باشد، خاطرنشان کرد: زنجان ۱۴ پروژه مهم در دست اقدام دارد که شهردار زنجان باید آن ها را در اولویت خود قرار دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۰۰۰ شغل در شهرک های صنعتی ظریفان و نیکان زنجان ایجاد می‌شود
خبر قبلی
همایش زمستانه انجمن زنجانی‌ها برگزار می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست