1. گوناگون
  2. بررسی تاچ ال‌سی‌دی S10plus سامسونگ

کد خبر: 20119

بررسی تاچ ال‌سی‌دی S10plus سامسونگ

با توجه به افزایش روزافزون مردم به خرید گوشی های هوشمند و همچنین تغییرات بسیار زیاد پنل جلو و صفحه نمایش موبایل احتمال ضربه دیدن تاچ ال سی دی آنها افزایش پیدا کرده است. یکی از گوشی هایی که در ایران طرفدار بسیار زیادی دارد گوشی اس ۱۰+ است. این موضوع باعث شده که خدمات و تعمیر قطعات این مدل از گوشی سامسونگ افزایش پیدا کند. در این مطلب قصد داریم توضیحات کوتاهی در مورد مشخصات و نحوه تعمیر تاچ ال سی دی S10plus داشته باشیم.

انواع مشکلات برای تاچ ال سی دی S10plus

مهمترین دلیل خرابی تاچ شکستن ال سی دی است. اما دلایل دیگر آن هم می تواند باعث شود تا شما مجبور شوید تعمیر تاچ ال سی دی S10plus را انجام دهید. عواملی مانند: سوختن ال سی دی S10plus یا مشکل در تاچ گوشی و روشن نشدن آن و یا حتی آب خوردگی آن هم تاثیر گذار است. خیلی از شرکتها و تعمیرکاران فقط با تعویض گلس گوشی مشکل را حل می کنند و در خیلی از موارد نیاز است که تاچ ال سی دی و گلس خود گوشی تعویض شود.

حتما سعی کنید از کسی مشاوره بگیرید که بتواند مشاوره خوب در مورد خرابی ال سی دی را به شما بدهد. اگر می خواهید در این مورد اطلاعات خوبی کسب کنید و کسی را در این مورد نمی شناسید پیشنهاد می کنیم که به سایت موبایل کمک به آدرس اینترنتی mobilekomak.com مراجعه کنید و با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. البته مجموعه موبایل کمک خدمات تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل را انجام می دهد. مهمترین ویژگی این مجموعه در مورد تعمیر تاچ ال سی دی S10plus و دیگر قطعات انواع موبایل پیک رایگان است. خدمات تعمیر قطعات موبایل کاملا با پیک رایگان انجام می شود.

همچنین دیگر مزیت این مجموعه گارانتی تعمیرات (توسط کادر دوره‌دیده و کاملا حرفه‌ای با تجربه چندین ساله) و همچنین گارانتی اصالت قطعات موبایل است. مطمئنا این سطح از پشتیبانی و خدمات به مشتری در هیچ شرکت و هیچ مجموعه ای وجود ندارد. زیرا این مجموعه بهترین شرکت در ارائه قطعات اصلی موبایل هست.

مشخصات تاچ ال سی دی S10plus

صفحه نمایشگر بسیار باکیفیت این گوشی از نوع Dynamic AMOLED لمسی خازنی است. همچنین دارا بودن ابعاد ۶.۴ اینچی که صفحه نمایش آن حدود ۸۹.۹% پنل جلوی آن را در برگرفته است. رزولوشن بالای آن که شما را متعجب کرده است دارای ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل هست. تراکم پیکسلی این گوشی دارای ۵۲۶ پیکسل در اینچ است. نکته مهم دیگر آن استفاده از گلس یا محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۶ در موبایل Dynamic AMOLED است.
با توجه به قیمت تاچ ال سی دی S10 plus پیشنهاد می کنیم که حتما در خرید آن دقت کنید تا قطعه تقلبی نباشد زیرا اگر قطعه تقلبی باشد شما بعد از مدتی کار کردن با گوشی و خرابی دوباره آن، باید هزینه مجدد کنید و برای خرید تاچ ال سی دی اصل تحقیق دوباره انجام دهید.
اگر جایی پیدا کنید که قطعه اصل را به شما بدهد و گارانتی هم داشته باشد بسیار گزینه مناسبی هست. اما حتی اگر گارانتی آن از یک شرکت ضعیف هم باشد باز هم شما باید مراقب باشید. سعی کنید از فروشگاه یا شرکتی مانند موبایل کمک خرید کنید که اصلی ترین قطعات موجود در بازار را ارائه می کند.

 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست