برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز زنجان برای پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به تشریح برنامه های صدا و سیما در روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ریزی جامع و مناسبی برای پوسس راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام داده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ لطیفی اظهار کرد: همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی۲۲ بهمن که با اربعین شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلگون کفن مقاومت مصادف شده است ، رسانه استانی تمهیدات ویژه ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.

وی افزود:در این راستا معاونت سیما برنامه های متعددی تدارک دیده  که میتوان به برنامه زنجانا سلام اشاره کرد که بصورت ویژه از ساعت۷ صبح بمدت ۶۰ دقیقه با موضوع یوم الله ۲۲ بهمن همراه بینندگان خواهد بود.

رئیس رسانه استانی به دیگر ویژ برنامه  شبکه اشراق اشاره کرد و اظهار داشت : (فجر حماسه سی) ویژه برنامه اصلی شبکه استانی در این روز است که از ساعت ۸ صبح بمدت ۲۷۰ دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد .

وی در خصوص این برنامه افزود: حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحبنظران حوزه های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در مناسبات بین المللی،

ارتباط با شهرستانها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی، پخش پیام های مردمی، اجرای سرود و موسیقی زنده و …. از جمله آیتمهای این برنامه است.

مدیرکل صداوسیما اضافه کرد: تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با استقرار ۲ واحد سیار تلویزیونی در مسیر راهپیمایی در زنجان بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

وی به سایر برنامه های شبکه اشراق هم اشاره کرده و افزود : مسابقه زنده تلویزیونی الدوز هم بصورت ویژه و در حال و هوای دهه فجر با سوالاتی درباره روزهای انقلاب اجرا خواهد شد و برنامه زنده شبانگاهی فجر بایرامی هم از ساعت۲۱ بمدت۶۰دقیقه به انعکاس رسانه ای حضور مردم در راهپیمایی این روز می پردازد.

آقای لطیفی در خصوص برنامه های شبکه استانی صدا گفت: معاونت صدای مرکز هم با ویژه برنامه “یازگلیر” از ساعت ۸:۴۵ صبح راهپیمایی را به صورت زنده پخش می کند و شامل آیتمهایی از قبیل حضور خانواده های شهدا و مبارزان دوران انقلاب در برنامه، بخش کارشناسی، ارتباط با مراکز شهرستانها، پخش سرودهای انقلابی و پیام های مردمی همچنین پخش زنده راهپیمایی۲۲بهمن زنجان می باشد .

برنامه های ظفر گونلری نیز از ساعت ۱۶:۵۰  و برنامه انقلابیمیز(ویژه جشن شهرستانها) از ساعت ۱۸:۲۰ بصورت ویژه به موضوع ۲۲بهمن می پردازند.

سایر برنامه های صدا هم به فراخور زمان و موضوع برنامه بصورت ویژه به این موضوع خواهند پرداخت.

وی از اختصاص آیتمهای ویژه به اخبار استان خبر داد و افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و ارسال۲۰خبر مکتوب به واحد مرکزی خبر، ۱۰مورد خبر تصویری ویژه سایت و کانال، پوشش زنده اینستاگرامی راهپیمایی، پوشش خبری راهپیمایی در  ۲۱ شهر و ۸۰ روستای بزرگ ، ۳مورد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با شبکه های سراسری و ۲مورد گزارش ویژه با عنوان حماسه حضور همراه مخاطبان خود خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای استان درخصوص برنامه های فضای مجازی نیز تصریح کرد: معاونت فضای مجازی مرکز با پویش مردمی# من سلیمانی ام ضمن تهیه فتوکلیپ از تصاویر ارسالی مردمی از راهپیمایی جوایز نفیسی به۴۱ نفر از مخاطبان فضای مجازی اهدا خواهد کرد.

رئیس رسانه استانی از استقرار دو واحد سیار تلویزیونی، واحدsng، مایکروویو پرتابل، خطوط پشتیبان فیبر نوری، کوادکم و تاورکرین برای پوشش رسانه ای این مراسم خبر داد و افزود: ۸۵ نفر از همکاران مرکز از شب قبل از راهپیمایی مقدمات فنی این رویداد حماسی را فراهم می کنند و تمام واحدهای فنی و پشتیبانی آماده ثبت و انعکاس حماسه حضور مردم قدرشناس و ولایتمدار استان زنجان در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اوقات شرعی زنجان ۹۸/ اذان به وقت زنجان
خبر قبلی
شهردار زنجان بومی خواهد بود/ تلاش برای اجماع حداکثری بر روی یک نفر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست