1. اخبار شهرستان
  2. برنامه سوگواره شیدایی در زنجان برگزار می‌شود

کد خبر: 5804

برنامه سوگواره شیدایی در زنجان برگزار می‌شود

برنامه سوگواره شیدایی در زنجان برگزار می‌شود

برنامه‌ریزی برای تولید محتوا در حوزه حقوق شهروندی

 

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری زنجان گفت: برنامه سوگواره شیدایی در پنج منطقه شهر زنجان به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان از ۲۲ الی ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

شمس اله وثوقی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی آموزه‌های دینی توسط روحانی برنامه آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: آموزش‌های شهروندی با مشارکت ارگان‌های متولی، پرداختن به آسیب های اجتماعی با اجرای نمایش، حضور شاعر مذهبی و مدیحه سرایی برای ابا عبدالله الحسین(ع) از جمله برنامه‌های محوری تعریف شده برای این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان اجرای برنامه های فرهنگی را با اولویت اجرای مشارکتی برنامه ریزی کرده است، یادآور شد: این سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی، دستگاه های دیگر را مشارکت داده تا ضمن تعامل سازنده به سایر دستگاه‌ها، قدم‌های مثبتی برای ارائه برنامه‌های مشارکتی موفق برداشته شود.

سرپرست سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه این برنامه ها در همه مناطق شهر با مشارکت سایر ارگان‌ها ادامه دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: تلاش شده اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی همچون این برنامه ها برای مخاطبان در گروه‌های مختلف اجتماعی لحاظ شود.

وی بر ضرورت تهیه و تولید محتواهای مناسب فرهنگی برای ارائه به مخاطبان تاکید کرد و افزود: این سازمان برنامه های مناسبی برای تولید محتوا جهت تحقق رسالت های فرهنگی در بخش های مختلف همچون حقوق شهروندی، فرهنگ آپارتمان نشینی و.. برنامه ریزی و با مشارکت افراد و گروه های متخصص عملیاتی خواهد کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کلینیک صنعت آماده ارایه خدمات به واحدهای صنعتی استان است
خبر قبلی
معدن و معدن‌کار تخریب‌گر نیستند/ تلاش برای توسعه معدنکاری سبز در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست